شناسهٔ خبر: 47294950 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امروز؛

نشست مشترک شورای وحدت و ائتلاف برگزار شد/ تاکید برحمایت از«رئیسی»

سخنگوی شورای وحدت از برگزاری نشست مشترک شورای وحدت و ائتلاف خبر داد و گفت: در این نشست بر حمایت همه جانبه و مشترک از کاندیداتوری ابراهیم رئیسی در انتخابات تاکید کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای ارتقای زمینه‌های وحدت و همگرایی بین نیروهای ارزشی و انقلابی، نمایندگان شورای وحدت و شورای ائتلاف امروز( سه شنبه) در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز جلسه مشترکی برگزار کردند.

در این نشست که باحضور مهدی چمران و پرویز سروری از اعضای شورای ائتلاف، حجت الاسلام موسی پور مسئول امور اجرایی انتخابات شوراها و منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت برگزار شد، در خصوص راهکارهای نزدیک شدن اقدامات عملیاتی برای برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد بحث و بررسی شد.

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در خصوص دیگر مفاد جلسه و مباحث مطرح شده، گفت: در این جلسه مشترک، طرفین با اشاره به لزوم تقویت وحدت و همگرایی در آستانه انتخابات، بر حمایت همه جانبه و مشترک از کاندیداتوری آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند و همچنین برای ارائه لیست واحد و مشترک برای شورای شهر تهران مقرر شد پیشنهادات مطرح شده در سریع ترین زمان بررسی و نتیجه نهایی اعلام شود.

نظر شما