شناسهٔ خبر: 47294927 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

فریبا: قهرمانی استقلال در جام حذفی دور از دسترس نیست/ پرسپولیس در دربی فقط یک فرصت داشت

بهتاش فریبا پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: قهرمانی در جام حذفی دور از دسترس نیست و استقلال برای قهرمانی در این رقابت‌ها مسیر کوتاه‌تری را پیش رو دارد.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - بهتاش فریبا یکی از پیشکسوت‌های خوش‌نام باشگاه استقلال است که سال‌ها در نقش بازیکن، مربی در این تیم حضور داشته است. مربی اسبق آبی‌پوشان درباره شرایط استقلال حرف زد و گفت: جام حذفی همیشه میانبر حضور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیاست و آبی‌پوشان این شانس و استحقاق را دارند که جام را بگیرند.

متن کامل این گفت‌وگو به شرح زیر است:

چند روزی از شهرآورد بزرگ پایتخت می‌گذرد، مسابقه‌ای که با شکست آبی‌پوشان به پایان رسید.

شهرآورد یک بازی کاملا فیزیکی بود، همان طور که پیش بینی می‌شد، اصول و قاعده شهرآورد همین است. دو تیم برای بازی فیزیکی پا به زمین مسابقه می‌گذارند.

استقلال شایسته این شکست بود؟

استقلال خوب بود، فرصت را از حریف گرفت، کناره‌ها را بست، اجازه نمی‌داد پرسپولیس موقعیت‌سازی کند. پرسپولیس به جز موقعیتی که به دست آورد و گل زد دیگر فرصتی در این مسابقه نداشت.

داور به سود استقلال پنالتی نگرفت. واقعا برای من جای سوال است که چرا این پنالتی گرفته نشد. مگر از آن خطا واضح‌تر وجود داشت؟ داور باید پنالتی می‌گرفت و اگر این اتفاق رخ می‌داد، جریان مسابقه به کلی تغییر می‌کرد. اگر در دقیقه سوم آن خطا گرفته می‌شد اتفاقات دیگری در زمین رخ می‌داد. من یک چیز می‌گویم.

چه چیزی؟

اینکه چرا باید استقلال این‌قدر از داوری ضربه بخورد. چرا ‌باید داوری‌ها به ضرر استقلال باشد و هر بار این اتفاقات برای تیم رخ دهد. شما بروید و از ابتدای فصل مرور کنید که چقدر آبی‌پوشان به واسطه همین اشتباهات امتیاز از دست داده‌اند. آمار می‌گوید استقلال از داوری آسیب دیده‌ است.

شکست در شهرآورد اتفاق خوبی نیست؟

به هر حال بازی تمام شد و رفت اما حق استقلال در این جدال تساوی بود و تحت هیچ شرایطی شاگردان فرهاد مجیدی مستحق باخت نبودند.

اما استقلال قهرمانی لیگ برتر را از دست داد.

اگرچه شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر بسیار کم است اما این تیم باید تا پایان فصل با قدرت به کارش ادامه دهد و سعی کند در مسابقاتی که پیش رو دارد بهترین نتایج را کسب کند. استقلال در بازی‌های آینده نباید انگیزه‌اش را از دست بدهد ضمن اینکه از این پس امید بیشتری برای قهرمانی در جام حذفی دارد.

این اتفاق رخ می‌دهد؟

قهرمانی در جام حذفی دور از دسترس نیست و استقلال برای قهرمانی در این رقابت‌ها مسیر کوتاه‌تری را پیش رو دارد. جام حذفی همیشه میانبر حضور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیاست و آبی‌پوشان این شانس و استحقاق را دارند که جام را بگیرند.

استقلال در جام حذفی با ذوب ‌آهن بازی دارد، پیش بینی شما چیست؟

استقلال در لیگ برتر و مسابقه‌ای که مستحقق‌ شکست نبود مغلوب شد، به طور حتم فرهاد مجیدی و دستیارانش رقیب آینده‌شان در لیگ برتر را به طور کامل آنالیز کرده‌اند و با آمادگی کامل پا به زمین مسابقه می‌گذارند. استقلال برای جبران شکست لیگ برتر وارد زمین خواهد شد و به طور حتم با موفقیت از این مسابقه بیرون خواهد آمد

نظر شما