شناسهٔ خبر: 47294819 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مشارکت حداکثری؛ اولویت اول و انتخاب اصلح اولویت دوم در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی با اشاره به اینکه هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر و پرشورتر باشد، تقویت پایه‌های نظام اسلامی و شکست توطئه‌های دشمنان را با خود به همراه دارد، گفت: مشارکت حداکثری اولویت اول و انتخاب اصلح اولویت دوم در انتخابات است.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین علی‌محمد روشن‌دل ارتباط تصویری برخط با رؤسای عقیدتی سیاسی مناطق و مراکز آموزش نیروی پدافندهوایی ارتش، گفت: توجه به مطالبات و رفع نیاز‌های اساسی مردم و تبیین تحولات منطقه و توطئه‌هایی که دشمنان به خصوص در عرصه اقتصادی علیه کشور روا می‌دارند نقش مهمی در جلب مشارکت آگاهانه و پرشور آحاد مردم انقلابی در انتخابات خردادماه امسال دارد.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بار‌ها مردم را به حضور فعال و آگاهانه در عرصه انتخابات دعوت کردند، افزود: باید در فرصت باقی مانده علاوه بر رسانه‌های گروهی، نسبت به استفاده از برنامه‌های مناسب از طریق فضای مجازی و جلسات گفت‌وگو برای تشویق آحاد کارکنان و مردم برای مشارکت در انتخابات، آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی کافی صورت پذیرد.
 
روشن دل با اشاره به اینکه هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر و پرشورتر باشد، تقویت پایه‌های نظام اسلامی و شکست توطئه‌های دشمنان را با خود به همراه دارد، تصریح کرد: مشارکت حداکثری اولویت اول و انتخاب اصلح اولویت دوم در انتخابات است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه باید با فعالیت‌های تبیینی و بصیرتی نسل جوان را متوجه اهداف شوم دشمنان انقلاب کرد، اظهار داشت: افزایش بینش و تقویت اراده و روحیه انقلابی جوانان، هجمه و توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی و بی‌اثر می‌کند.
 

برچسب‌ها:

نظر شما