شناسهٔ خبر: 47294809 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فرماندار هشترود در جلسه هماهنگی پروژه ها ی عمرانی قابل افتتاح ادارات گفت :

کلیه ادارات باید نواقصات طرحها وپروژه های قابل افتتاح خود را در سریعترین زمان رفع نمایند

رکنا : امین امینیان خواستار رفع نواقصات طرحها وپروژه های ادارات در اسرع زمان شد

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا فرماندار هشترود در این جلسه از رئیس اداره مخابرات خواست تا یک هفته به انتخابات مانده تمامی نواقصات مخابراتی در روستاها باید رفع مشکل گردد تا در روند انتخابات خللی ایجاد نشود.

امین امینیان با انتقاد از اداره گاز نیز گفت: این اداره ساختمانی که چند سال پیش در شهر نظر کهریزی برای استقرار شعبه اداره گاز شروع کرده است

متاسفانه تا کنون این ساختمان پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته است وباید کار ساختمانی این طرح مدتها پیش به اتمام می رسید که با گذشت چندین سال این پروژه به اتمام نرسیده است.

امینیان تاکید کرد: امید آفرینی در جامعه نیاز است وباید مسئولان سعی نمایند در افزایش امید آفرینی در جامعه همت واهتمام کنند

وی تصریح کرد: تزریق امید در جامعه ، در همه ارکان، سطوح و لایه‌های جامعه بسیار مهم و ضروری است و مردم با داشتن این گل واژه موفقیت از یک سو بهتر می‌توانند برای پیشبرد امور حکومت و خود گام بردارند و از سویی همراهی بهتری با ارکان حکومت در تحقق امور و طرح‌ها خواهند داشت.

امین امینیان خواستار افتتاح پروژه ها وطرحها در روزهای آینده بدون عیب ونقص در شهرستان ازطرف ادارات متولی شد وگفت:

تمام ادارات متولی که پروژه ویا طرحی برای افتتاح دارند تلاش مضاعف نمایند تا پروژه های آماده افتتاح تا موعد مقرر تکمیل شده و در زمان افتتاح هیچ نقصی نداشته باشند.

امینیان به سفر استاندار آذر بایجانشرقی در روزهای آینده برای افتتاح طرحها وپروژه ها ونیز کلنگ زنی بعضی از پروژه به شهرستان هشترود خبر داد و اشاره نمود : کلیه ادارات که طرحی در دست اقدام دارند وقرار است که در زمان حضور استاندار محترم شاهد افتتاحشان باشیم. باید به طور شبانه روزی فعالیت نمایند تا زمان سفر جناب آقای پور محمدی که برای افتتاح وکلنگ زنی بعضی طرحها به هشترود سفر می کنند همه طرحها بدون کوچکترین موردی آماده بهره برداری باشد.

نماینده عالی دولت در هشترود تاکید کرد: ادارات باید در جهت تجهیز پروژه ها تا موعد مقرر اقدام کنند ودر روز افتتاح این طرحها وپروژه ها بدون کوچکترین مشکل وعیب ونقص باشد.تا در مراسم افتتاح شاهد هیچگونه مشکلی نباشیم.

فرماندار هشترود یاد آوری کرد: زیبا سازی شهرباید در اولویت کاری شهرداری باشد واین اداره در سریعترین زمان به زیبا سازی شهر ومسطح نمودن بعضی از اماکنی که نیاز است اقدام نماید تا در زمان حضور استاندار محترم در شهرستان هشترود بدون هیچ مشکل وعیبی به افتتاح پروژه ها پرداخته شود.

فرماندار هشترود در آخر ازفعالیت شبانه روزی همه ادارات متولی که در جهت عمران وآبادانی شهرستان هشترود تلاش می کنند تقدیر وتشکر نمود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما