شناسهٔ خبر: 47294784 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موج وحشت صهیونیست‌ها و فرار از تل آویو از ترس موشکهای مقاومت

تهدید حماس به ازسرگیری موشک‌باران تل آویو، موجی از رعب و وحشت و فرار را در میان صهیونیست‌های ساکن این شهر به وجود آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تهدید جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس به از سرگیری موشک‌باران تل آویو، موجی از رعب و وحشت و فرار را در میان صهیونیست‌های ساکن این شهر به وجود آورده است.

وبسایت خبری عربی ۲۱ گزارش داد گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) تهدید کرده است در صورت ادامه تجاوزگری‌های رژیم اشغالگر به غزه و هدف قرار دادن ساختمان‌های مسکونی، مجددا تل آویو را موشک‌باران خواهد کرد.

این وبسایت خبری به نقل از منابع اختصاصی خود گفت: اسرائیلی‌ها از بیم موشک‌های مقاومت در حال فرار از تل آویو و رفتن به سمت شهرک‌های واقع در کرانه باختری اشغالی هستند.

بیشتر بخوانید:

مواضع تل‌آویو زیر آتش موشک‌های مقاومت/ حملات صهیونیست‌ها به ساختمان‌های مسکونی غزه همچنان ادامه دارد

از هدف قرار گرفتن ناو صهیونیستی تا تهدید فرماندهان ارشد حماس به ترور

موشک باران شدن آسمان تل آویو به دست نیرو‌های مقاومت+ فیلم

منابع مطلع می‌گویند تعداد زیادی از اسرائیلی‌ها برای سکونت در شهرک بیت حورون و جفعات زئیو و شهرک‌های دیگر واقع در کرانه باختری خانه‌هایی را در این مناطق اجاره کرده اند.

این منابع گفتند روند جابجایی‌ها از چند روز پیش آغاز شده و موجی از وحشت تل آویو را در برگرفته است.

چند روز پیش  گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در کشتار زنان و کودکان، ده‌ها راکت به سوی تل آویو شلیک کرد.

بر اساس این گزارش، ساختمانی در تل آویو مستقیم هدف این حمله قرار گرفت. 

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد حمله به تل آویو در پاسخ به حمله به سران شاخص فلسطینی در حمله هوایی به اردوگاه الشاطی صورت گرفته بود.

انتهای پیام/

نظر شما