شناسهٔ خبر: 47294777 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رقابت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بین لاریجانی و رئیسی است/ جلیلی و محمد به نفع رئیسی کنار می‌روند

دبیرکل حزب سبز ایران گفت: انتخابات امسال رقابت بین حامیان دولت روحانی و اصولگرایان است.

صاحب‌خبر -

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: آرایش سیاسی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری نشان می‌دهد در درون جریان‌های سیاسی انسجام و وحدت وجود ندارد و شاهد تعدد نامزد‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده است زمانی که تعدد نامزد‌ها وجود داشته باشد پیروزی حاصل نمی‌شود، گفت: این طور به نظر می‌رسد در نهایت ۴ نفر از جناح اصولگرایی، ۲ نفر مستقل و ۲ نفر از جریان اصلاح طلبی باقی خواهند ماند و ۴ نفر از اصولگرایان شامل رئیسی، ضرغامی، دهقان و رضایی، ۲ نفر مستقل شامل لاریجانی و محسن هاشمی و ۲ اصلاح طلب شامل جهانگیری و پزشکیان هستند و جلیلی و محمد به نفع رئیسی کنار خواهند رفت.

دبیرکل حزب سبز ایران تصریح کرد: در جریان اصولگرایی بر روی سید ابراهیم رئیسی به اجماع خواهند رسید و اگر این اتفاق نیفتد انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید

کنعانی مقدم بیان کرد: لاریجانی و رئیسی تا پایان انتخابات حضور پیدا خواهند کرد و احتمال دارد نامزد‌های نظامی بر روی محسن رضایی و نامزد‌های اصلاح طلب بر روی جهانگیری به اجماع برسند.

وی در پایان گفت: انتخابات امسال رقابت بین حامیان دولت روحانی و اصولگرایان است و در واقع می‌شود گفت که رقابت بین رئیسی و لاریجانی است و سایر افراد یار کمکی و پوششی هستند که برای مناظره‌ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

 

نظر شما