شناسهٔ خبر: 47294762 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

دشمن امروز به جنگ سایبری و شناختی روی آورده است

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: وظیفه جوانان، تقویت خود در عرصه‌های شناختی و افزایش آگاهی لازم در زمینه جنگ نرم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم پرسش و پاسخ و دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه آموزشی در فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی که به‌صورت وبیناری با مراکز آموزشی پایگاه‌های هوایی شهید بابایی اصفهان و شهید دوران شیراز نیز برگزار شد، با بیان اینکه نیروی رزم در نیروی هوایی ارتش خلبانان هستند، اظهار کرد: تمام تلاش ما در نیروی هوایی این است که از تخصص و توانمندی سربازان در بخش‌های پشتیبانی استفاده کنیم تا بهره‌وری کار افزایش پیدا کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در تمام دیدار‌های عمومی و خصوصی با فرماندهان نیروی هوایی ارتش، به‌طور ویژه در مورد سربازان توصیه‌های ارزشمندی کرده‌اند و به‌طور کلی نگاه خاص و ویژه‌ای به سربازان و دغدغه‌های آن‌ها به عنوان آینده‌سازان کشور دارند و ما نیز ملزم به اجرای فرامین و توصیه‌های معظم‌له هستیم.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه نظم و انضباط لازمه کار نظامی‌گری و محیط‌های نظامی است، ادامه داد: بهره‌گیری و اجرای امور انضباطی برای آگاهی‌بخشی به سربازان و در راستای حفظ شأن و شخصیت سربازان انجام می‌گیرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیشرفت‌های نیروی هوایی در سال‌های اخیر گفت: هواپیما، پیچیده‌ترین فناوری در جهان است، به‌طوری که از تمام علوم با گرایش‌های مختلف در ساخت آن استفاده می‌شود و نیروی هوایی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، پیشرفت قابل توجهی در ساخت هواپیما و شبیه‌ساز‌ها و قطعات آن داشته است.

وی با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس وظایف حیاتی و متعددی برعهده داشت که از جمله آن می‌توان، حمله به تاسیسات نظامی و اقتصادی عراق با هدف فلج کردن اقتصاد آن کشور و جلوگیری از پشتیبانی از جبهه جنگ، پشتیبانی از سایر نیرو‌ها مانند نیروی زمینی و دریایی و حملات آفندی به خاک دشمن و همچنین مواردی مانند اسکورت نفتکش‌ها اشاره کرد و در این راه خلبانان زیادی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سرتیپ نصیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: در دنیای امروز عرصه جنگ‌ها متنوع شده و دشمن به جنگ سایبری و شناختی رو آورده است؛ لذا وظیفه شما جوانان عزیز، تقویت خود در عرصه‌های شناختی و افزایش آگاهی لازم در زمینه جنگ نرم است.

در این مراسم به سوالات طرح شده از سوی سربازان و کارکنان وظیفه نیروی هوایی ارتش که از مراکز آموزشی ارسال شده بود، توسط امیر سرتیپ نصیرزاده و معاون نیروی انسانی این نیرو پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما