شناسهٔ خبر: 47294722 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

تخلف استقلال محرز است، کسی پیگیری می‌کند؟

به دلیل نداشتن مدرک پزشکی، مجوز فعالیت در لیگ برتر برای پزشک تیم استقلال صادر نشد که این مسئله با اعتراض تند فرهاد مجیدی علیه دکتر زهره هراتیان مدیر ایفمارک و فدراسیون فوتبال همراه شد.

صاحب‌خبر -

حسین قدوسی در خبرآنلاین نوشت: به دلیل نداشتن مدرک پزشکی، مجوز فعالیت در لیگ برتر برای پزشک تیم استقلال صادر نشد که این مسئله با اعتراض تند فرهاد مجیدی علیه دکتر زهره هراتیان مدیر ایفمارک و فدراسیون فوتبال همراه شد.

متعاقبا باشگاه استقلال اعلام داشت که ایشان دارای مدرک پزشکی از کشور آلمان است که در ایران به تایید رسیده اما این مدارک که در سایت باشگاه استقلال منتشر شده نشان می دهد که مدت اعتبار و پروانه مطب ایشان در تاریخ ۱۳۹۱ به اتمام رسیده و از اعتبار ساقط شده اما در عین ناباوری هیچ کسی به این موضوع نپرداخته است و مجوز فعالیت هم برای پزشک جدید استقلال صادر شده.

بهتر است سازمان نظام پزشکی در بیطرفی کامل در شرایطی که پزشکان وطنی مشغول جانفشانی هستند اعلام کند آیا مدرک پزشکی آقای آبادی در روز دربی به رویت آنها رسیده بوده ؟

با استناد به همان مدرک پزشکی که خودشان منتشر کردند باید بگویم که تخلف باشگاه استقلال در استفاده از دکتر آبادی که داندانپزشک است و اعتبار مدرک پزشکی اش تمام شده کاملا محرز است و عجیب است که چرا فدراسیون فوتبال در این زمینه سکوت کرده ، بدون آنکه صدای این بی عدالتی دربیاید.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال توحید سیف برقی می بایست استعلام کتبی از سازمان نظام پزشکی برای فعالیت این دندانپزشک در تیم ملی امید که بهانه ای برای تایید فعالیت وی در استقلال شده (در سالهای گذشته )را منتشر کند تا از این تخلف مبری شود.

سوالی اینجاست که آیا این تخلف محرز پیگیری خواهد شد؟

نظر شما