شناسهٔ خبر: 47294707 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نامه پارلمان اردن به دولت برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی

نمایندگان پارلمان اردن با ارسال نامه‌ای به دولت این کشور اخراج هرچه سریع‌تر سفیر رژیم صهیونیستی در اعتراض به جنایات اخیر این رژیم در اراضی اشغالی را خواستار شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا از المیادین، نمایندگان پارلمان اردن با ارسال نامه‌ای به دولت این کشور خواستار اخراج هرچه سریع‌تر سفیر رژیم صهیونیستی از امان شدند.

بر اساس این گزارش، عبدالمنعم العودات رئیس پارلمان اردن در این زمینه گفت: نامه‌ای به امضای نمایندگان پارلمان اردن رسیده و برای دولت ارسال شده است. در این نامه، نمایندگان اردنی اخراج سفیر رژیم صهیونیستی را خواستار شده‌اند.

وی همچنین اظهار داشت: نمایندگان پارلمان اردن معتقدند که سفیر رژیم صهیونیستی در اعتراض به جنایات اخیر این رژیم در نوار غزه باید اخراج شود. نمایندگان همچنین فراخواندن سفیر اردن از تل‌آویو را خواستار شده‌اند.

پیش‌ازاین، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه خواستار اداره بیت‌المقدس به شیوه‌ای جدید شد و گفت: درباره گام‌های بین‌المللی که برای آزادی قدس و محافظت از مردم فلسطین از تعرض‌ها برداشته خواهد شد، حمایت سیاسی و نظامی خواهیم کرد.

اردوغان در ادامه از سیاست‌های آمریکا و اروپا و چشم‌پوشی آن‌ها از واقعیت انتقاد کرد و گفت: اسرائیل رژیم تروریستی است که می‌کوشد به بهانه (دفاع در برابر) مقاومت فلسطین، به اقدامات خود مشروعیت ببخشد. جالب است آن‌هایی که از کشته شدن کودکان فلسطینی متأثر نمی‌شوند؛ از اینکه (در طرف دیگر درگیری) کودکان اسرائیلی کشته می‌شوند؛ نگران هستند.

انتهای پیام/۴۱۵۵/

نظر شما