شناسهٔ خبر: 47294546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز بکار ستاد مرکزی آیت الله رئیسی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ستادهای مردمی استانی و شهرستانی حمایت از آیت‌الله رئیسی در قالب تشکیلات شورای ائتلاف ساماندهی و راه‌اندازی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ستادهای مردمی استانی و شهرستانی حمایت از آیت‌الله رئیسی در قالب تشکیلات شورای ائتلاف ساماندهی و راه‌اندازی شده‌اند. 

متن بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان به شرح ذیل است: 

در مسیر افتخارآمیز به سوی آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی، قله های رفیع شکوفایی همه جانبه کشور با همت منیع مردمان سرافراز این سرزمین، با روی کارآمدن دولت جوان حزب الهی فتح خواهد شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان لرستان با عنایت به رویکرد مردم باورانه حضرت آیت الله رئیسی اعلام می دارد با داشتن ساختاری منسجم که  طی یک سال گذشته در قالب ۲۰ کمیته و ۳۷ کانون فعالیت نموده است، از این پس به صورت رسمی تمام امکانات تشکیلاتی خود را به به ستاد های تبلیغاتی آیت‌الله رئیسی تبدیل می‌نماید. 

در ادامه این بیانیه آمده است؛

خوشبختانه، گام نخست کنشهای مردمی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، پس از دعوتهای مکرر طیف های مختلف از دلسپردگان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه پویشهای اثرگذار نیروهای انقلابی کشور، با پذیرش و اجابت حضرت آیت رئیسی به ثمر نشست.

بر این اساس در دومین گام، با عنایت به فراخوان عمومی ایشان برای برپایی ستادهای مردمی در سراسر کشور، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان، تمام توان خود را برای برگزاری پرشور انتخابات و کمک به توفیق و پیروزی گفتمان دولت سیدمحرومان در سراسر استان به کار خواهد بست.

این شورا ضمن دعوت از عموم مردم نجیب و شریف لرستانِ سرافراز برای پیوستن به کمیته‌ها و کانون‌های تخصصی فعال جبهه نیروهای انقلاب، از اصناف و بازاریان گرفته تا دانشگاهیان و فرهنگیان و ... دست یاری به سوی مدیران جوان، کارگزاران، اندیشمندان و فعّالان در همه‌ میدان‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی دراز می نماید.

بی تردید روی کار آمدن دولت کارآمد، فسادستیز، برنامه محور، دارای روحیه خدمت جهادی، معتقد به جوانان و متعهد به آرمانهای امامین انقلاب، در گرو وحدت، همدلی، همگرایی و هم افزایی تمام دلسپردگان به عزت و عظمت ایران بزرگ محقق خواهد بود.

والسلام علی من التبع الهدی
شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان
۲۸ اردیبهشت ماه۱۴۰۰

انتهای پیام/

نظر شما