شناسهٔ خبر: 47294467 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی خودرو؛

جدیدترین ون مرسدس با فناوری جدید

Metris یکی از محصولات اصلی مرسدس بنز است که به صورت یک ون باری در دسترس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، Metris یکی از محصولات اصلی مرسدس بنز است که  به صورت یک ون باری با یک فاصله محوری کوتاه و صندلی‌های انعطاف پذیر در دسترس است که حداکثر هشت نفر را در خود جای می‌دهد.

مرسدس پیشرانه چهار سیلندر را در اختیار همه مدل‌ها قرار می‌دهد که به آن‌ها کمک می‌کند تا 2267 کیلوگرم را بکسل کنند. در کنار فناوری ایمنی بالا، Metris دارای یک صفحه لمسی بزرگ با ویژگی‌های جدید مانند Apple CarPlay و Android Auto یکپارچه است. Metris  را می توان یکی از پیشرفته‌ترین و توانمندترین ون‌های موجود در بازار دانست که جایزه Editors 'Choice را از آن خود کرده است.

مرسدس، متریس ۲۰۲۱ را با ویژگی‌های جدید و فناوری بهتر به روز می‌کند. اکنون هر مدلی دارای یک سیستم سرگرمی، مدرن و ویژگی‌های کمکی راننده استاندارد است. وانت‌های باری و مسافری نیز دارای رتبه بندی وزن ناخالص بالاتر خودرو هستند. از دیگر تغییرات می‌توان به جلو پنجره مشبک جدید، رینگ‌های ۱۶ و ۱۷ اینچی، مواد داخلی بهبود یافته و جعبه دنده ۹ سرعته برای جایگزینی هفت سرعته اتوماتیک اشاره کرد.

 این محصول به صورت استاندارد با صفحه نمایش لمسی ۷.۰ اینچی، ترمز اضطراری خودکار و بسیاری از امکانات دیگر ارائه می‌شود، همچنین دارای کنترل خودکار آب و هوا، ناوبری داخلی، سیستم تعلیق بادی Comfort، در‌های کشویی برقی و صندلی‌های جلو قابل تنظیم است.

ون مرسدس

این ون خاص دارای یک موتور چهار سیلندر توربو است که ۲۰۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۸ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. یک گیربکس اتوماتیک نه سرعته گشتاور را به چرخ‌های عقب می‌فرستد. ون های مرسدس در زمینه قابلیت یدک کشی و باربری بسیار عالی هستند.  فرمان بسیار روان و سبکی در آن به کار برده شده است به علاوه، سیستم تعلیق بادی اختیاری امکان تنظیم ارتفاع سواری را فراهم می‌کند و باید از یک سواری نرمتر نیز بهره‌مند شود.

مشخصات ون مرسدس

ون مسافربری Metris می‌تواند تا هشت مسافر را در خود جای دهد، که یک نفر بیشتر از Transit Connect است. ردیف‌های دوم و سوم را می‌توان مجددا پیکربندی یا حذف کرد تا تعداد افراد و مقادیر مختلفی از بار را در خود جای دهد. کابین آن به اندازه مرسدس معمولی نرم و لطیف نیست، اما طراحی آن دلپذیر است و امکانات رفاهی نیز از یک درجه راحتی مناسب برخوردار هستند.

فضای داخلی مرسدس

فضای داخلی آن نسبت به سایر ون های این کلاس ساکت‌تر است. در حالی که ون مسافربری تا ۳۸ فوت مکعب فضای بار در پشت صندلی‌ها دارد، یک سیستم اطلاعات و سرگرمی صفحه نمایش لمسی ۷.۰ اینچی ارائه می‌شود، این صفحه نمایش جایگزین صفحه نمایش ۵.۸ اینچی شده است که در گذشته استاندارد بود.  این ون همچنین دارای دریافت رادیویی بهتر و ناوبری داخلی با اطلاعات مربوط به ترافیک است.

معرفی مرسدس

<div id="video-display-embed-code_13976581"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7750524/13976581?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما