شناسهٔ خبر: 47294461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برگزیدگان مسابقه قرآنی ترنم وحی استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر- در مراسمی با حضور مسئولان و فعالان قرآنی ۷۰ نفر برتر مسابقه قرآنی ترنم وحی استان بوشهر تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ظهر سه‌شنبه در این نشست اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در عرصه فعالیت‌های قرآنی است.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری هدف از برگزاری این برنامه را ترویج گفتمان امید، افزایش باور و توان مردم و تقویت تواصی دانست و ادامه داد: امیدواریم به زودی شاهد تأثیرات قرآنی این برنامه‌ها در جامعه اسلامی باشیم.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، ضمن اشاره به موقوفات گسترده قرآنی توسط واقفین و خیرین قرآنی، این حرکت را گامی مؤثر در عرصه گسترش فعالیت‌های قرآنی استان عنوان کرد.

برگزیدگان مسابقه قرآنی ترنم وحی استان بوشهر تجلیل شدند

سیدحسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای استان نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن برنامه‌های قرآنی استان در رمضان ۱۴۰۰ از ضبط و پخش بیش از ۵۰ هزار دقیقه برنامه قرآنی از صدا و سیمای مرکز استان با محوریت گفتمان تواصی خبر داد.

نشست قرآنیان منادیان نور امید در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با تجلیل از ۷۰ برگزیده جامعه قرآنی بوشهر برگزار، و با مشارکت عوامل تهیه و تولید برنامه‌های قرآنی صدا و سیمای مرکز بوشهر ضبط شده و مشروح آن به زودی از شبکه استانی سیمای بوشهر به روی آنتن خواهد رفت.

در این مسابقه ۳۲ مرکز قرآنی دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در چهار رشته قرائت، حفظ، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی در ماه مبارک رمضان به رقابت پرداختند که از شبکه استانی سیمای مرکز بوشهر به روی آنتن رفت.

نظر شما