شناسهٔ خبر: 47294419 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تهرانی‌ها فردا در حمایت از ملت فلسطین تجمع می‌کنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم تهران فردا چهارشنبه از ساعت ۵ عصر تجمع اعتراض‌آمیزی را علیه جنایات صهیونیست‌ها در میدان امام حسین (ع) برگزار خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی از تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین برای روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیست نشان می‌دهند که آنان پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند و برای در هم پیچیدن طومار ننگین استکبار مصمم می‌باشند.

محمودی با اشاره به سکوت سردمداران استکبار در برابر وحشیگری رژیم اشغالگر قدس گفت: در مقابل این سکوت می‌بینیم که ملت‌های آزاده دنیا بیش از هر زمانی این جنایات را محکوم کرده و تنفر خویش را از این رژیم کودک کش ابراز می‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان داشت: مردم انقلابی تهران همگام با سایر ملت‌های آزاده جهان، فردا چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام‌حسین (ع) از ام‌القرای جهان اسلام با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خویش را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشته و اعلام خواهد کرد که فلسطین تنها نیست.

وی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روند برگزاری این تجمع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمهیدات در این خصوص اندیشیده شده است گفت: از مردم مؤمن می‌خواهیم با استفاده از پرچم فلسطین، دست نوشته و جلوه‌های تبلیغی مناسب در این مراسم شرکت کرده و پیام حمایت خود از فلسطین را به دنیا مخابره کنند.

نظر شما