شناسهٔ خبر: 47294377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ابتکار امام جمعه کشکوئیه برای حل مشکلات مردم در ادارات

کشکوئیه - امام جمعه کشکوئیه به منظور پیگیری درخواست‌های مردمی در ادارات این شهر با ابتکار عمل به صورت سر زده حضور یافته و مشکلات مردمی را بررسی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی بهشتی با اشاره به رضایت ارباب رجوع از خدمات ارائه شده در کشکوئیه گفت: به‌منظور کسب اطلاع از آخرین وضعیت فعالیت ادارات و ارتباط بیشتر با کارکنان ادارت مدتی است که به صورت سرزده به ادارات این شهر مراجعه می‌کنم و با مردم به گفتگو می‌پردازیم.

وی افزود: این کار با چند هدف انجام شده است؛ نخست اینکه وظیفه ما این است که تا حد توان خدمتگزار ملت باشیم و یکی از راه‌های خدمت به مردم همین سر زدن به ادارات است.

حجت‌الاسلام بهشتی از شکایات مردمی به دفتر امام جمعه به دلیل پاسخگو نبودن یا سرگردان کردن ارباب رجوع ادارات خبر داد و اظهار داشت: بنا بر همین شکایات تصمیم گرفتیم که بدون هماهنگی قبلی و به صورت سرزده به ادارت برویم و هرچند با شیوع کرونا این برنامه مقداری کمرنگ شده است، اما تعطیل نیست و با باز شدن کامل ادارات این روند ادامه خواهد داشت.

وی توضیح داد: پس از ورود به اداراتی مانند دادگستری، شورای حل اختلاف، اداره برق، آموزش و پرورش یا سالن‌های ورزشی برادران، نخست با ارباب رجوع صحبت می‌کردیم؛ حتی قبل از اینکه مسئول اداره بداند که ما در اداره هستیم؛ اگر کار را درست انجام داده بودند تشکر لسانی خود را از مسئول مربوطه داشتیم که همین تشکر لسانی بسیار تأثیرگذار است.

امام جمعه کشکوئیه افزود: اگر ببینیم ارباب رجوع کارش انجام نشده است یا برخورد خوبی با او نشده است؛ به صورت محترمانه و خصوصی تذکر می‌دادیم که خود و زیردستانشان به رضایت ارباب رجوع توجه داشته باشند.

وی از بازخورد خوب این کار در ادارات مراجعه شده خبر داد و افزود: در اداره برق بخش کشکوئیه یک جمله درباره قبوض گفتم، راه حل را خود بنده خدا اعمال کرد؛ که تقاضا کردم برق خانه کسی را به دلیل ناتوانی مالی قطع نکنند و مطمئن باشید که اگر کسی چنین ناتوان بود، دفتر امام جمعه هزینه او را از منابع مختلف تأمین خواهد کرد.

وی از جنبه ارشادی کار خود در ادارات مختلف سخن گفت و ادامه داد: در بعضی جاها تنها تشکر داشتیم و در بخشی از ادارات تذکراتی برای ارتقای کیفیت کارشان ارائه می‌کردیم که بازخورد خوبی داشت.

حجت‌الاسلام بهشتی از سر زدن به درمانگاه‌ها و مدارس در دوران کرونا سخن به میان آورد و اظهار داشت: زنگ تفریح بین بچه‌ها می‌رفتم و در غیاب مسئولان مدرسه با بچه‌ها صحبت می‌کردم و مشکلاتشان را می‌پرسیدم.

وی تصریح کرد: تا به حال موردی نبوده است که ببینیم و تذکر بدهیم و مسئولان به آن اعتنا نداشته باشند؛ البته پیگیری داشتیم و هر کاری را تذکر دادیم ادامه داده‌ایم و پرس و جوی پس از آن را داشته‌ایم.

امام جمعه کشکوئیه ابراز داشت: با توجه به این‌که بخشی از مطالبات مردم از ادارات شهر قابل پیگیری بود، مستقیم از همان ادارات پیگیری می‌کردیم و برای حل مشکلات مردم دفتر امام جمعه وارد عمل می‌شود.

نظر شما