شناسهٔ خبر: 47294321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه آرادان:

تصمیم‌گیری درست نیازمند چشمان باز است/شفافیت اصلی مهم درانتخابات

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه مردم رسالت بزرگی در انتخابات دارند که همانا انتخاب با چشمان باز است، گفت: نامزدها نیز اصل مهم شفافیت را در انتخابات رعایت کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام جلیلی شریفی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به چالش شفافیت به مثابه یکی از راه‌های ویژه در زمینه شناخت مردم از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها و روستاها، تاکید کرد: مردم باید با چشمان باز تصمیم بگیرند و لذا لازمه این امر شناخت درست است.

وی با اشاره به شفافیت به مثابه یک رکن اصلی در شناخت، افزود: نباید اشتباه کنیم زیرا همه چیز به دست خودمان است و در نتیجه آزمونی سرنوشت ساز پیش روی مردم ما در خرداد ماه ۱۴۰۰ قرار دارد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه ما هستیم که می‌توانیم آینده روشن و سرنوشت ساز همراه با پیشرفت و ترقی را رقم بزنیم، تاکید کرد: باید درست تصمیم گرفت و از تصمیمات اشتباهی که بعضاً داشتیم درس بگیریم.

شریفی نیا خواستار توجه به شفافیت از سوی نامزدهای انتخاباتی شد و گفت: اگر خون شهدا نبود ایران امروز محل تاخت و تاز صدامیان و داعشیان بود و شرف و عظمت ما مورد دستبرد اجانب بود لذا باید بدانیم که امروز امانت دار چه میراث بزرگی محسوب می‌شویم.

وی با بیان اینکه امروز مردم ما مسئولیتی سنگین دارند و چشمان شهیدان به اقدام انقلابی مردم و حضور پای صندوق‌های رأی است، ابراز کرد: ما باید تصمیم بگیریم که اولاً به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور پرشور داشته باشیم که دنیا را به تعجب وادارد و ثانیاً انتخاب اصلح یعنی فردی که انقلابی، متدین، عدالت خواه، ضد فساد و … باشد.

امام جمعه آرادان بیان کرد: باید دید چه کسی است که امروز با فساد مبارزه و دشمنان ما را به ستوه آورده است و او را انتخاب کنیم.

لازم به ذکر است خبرگزاری مهر با همکاری جنبش ازما «چالش شفافیت کاندیداهای شورای شهر» را راه اندازی کرده است و با اجرای این چالش رأی دهندگان می‌توانند با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب اعضای شورای شهر و روستا اقدام کنند.

نظر شما