شناسهٔ خبر: 47294303 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

انتخاب روابط عمومی گروه صنایع گیتی پسند و سرمایه گذاری کیمیا به عنوان برترین روابط عمومی‌‌های بخش خصوصی اصفهان

روابط عمومی گروه صنایع گیتی پسند و گروه سرمایه گذاری کیمیا به عنوان برترین روابط عمومی‌های بخش خصوصی اصفهان انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ شانزدهمین دوره جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان، همزمان با روز جهانی ارتباطات در محل سالن اجلاس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد. 

در این مراسم عباس رضائی، استاندار اصفهان اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها باید جایگاه واقعی خود را شناخته و به افراد جامعه نیز بشناسانند.

استاندار اصفهان همچنین تصریح کرد: فعالان حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی باید به امر خطیر امیدآفرینی در جامعه پرداخته و سطح باور و نشاط اجتماعی را افزایش دهند.

وی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در راستای اعتمادزایی و شفاف سازی تلاش کنند و صداقت را در راس کارهای خود قرار دهند.

IMG-20210518-WA0025

رضایی با اشاره به اینکه استان اصفهان از برخی جهات عقب است و باید با همدلی و پرهیز از حاشیه سازی موجبات ارتقای آن را فراهم کرد، اظهار داشت: فعالان عرصه ارتباطات باید در راستای تهییج افکار عمومی بکوشند.

بنابر این گزارش در شانزدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان، روابط عمومی گروه صنایع گیتی پسند با مدیریت امیر حسین زمانی و روابط عمومی گروه سرمایه گذاری کیمیا سپهر به مدیریت بهاره نصوحی به عنوان برترین روابط عمومی های بخش خصوصی استان اصفهان معرفی شدند.

IMG-20210518-WA0024

در ارزیابی هیات داوران جشنواره گروه صنایع گیتی پسند توانست در زمینه های تحقیق و پژوهش، محتوا سازی و مسئولیتهای اجتماعی و روابط عمومی گروه سرمایه گذاری کیمیا سپهر در زمینه تولید محتوا ، نوآوری و مسوولیت اجتماعی به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و تندیس ویژه جشنواره را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما