شناسهٔ خبر: 47294288 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

غیبت عجیب دیاباته در تمرینات استقلال

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در تمرین روز گذشته شرکت نکرد و احتمالاً غایب بازی با ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال استقلال فردا (چهارشنبه) در دیداری حساس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.

در حالی که تمرکز فرهاد مجیدی و تیمش برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی است، شیخ دیاباته مهاجم خارجی استقلال به کادر فنی اعلام کرده که مصدوم است و نمی‌تواند تمرین کند. مهاجم اهل کشور مالی استقلال که در دیدارهای اخیر به خاطر عملکردش مورد انتقاد قرار گرفته است، در تمرین روز گذشته شرکت نکرد و احتمالاً امروز هم در تمرین غایب خواهد بود تا دیدار با ذوب‌آهن را در صورت غیبت در مراحل آماده‌سازی تیم از دست بدهد.

ظاهراً این بازیکن چند ماه از حقوق خود را از باشگاه استقلال دریافت نکرده است و شاید به این دلیل، مصدومیت را بهانه کرده باشد، موضوعی که هنوز باشگاه استقلال به آن واکنش نشان نداده است. از قرارداد دیاباته دو ماه دیگر باقی مانده است و مشخص نیست با توجه به قرارداد سنگین مالی که این بازیکن با استقلال طی دو فصل داشته است، آیا مجیدی حاضر به ماندن این بازیکن خواهد بود یا نه.

برچسب‌ها:

نظر شما