شناسهٔ خبر: 47294228 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رضایتمندی بازنشستگان از ارتقاء خدمات بیمارستان‌های ناجا

تهران_ایرنا_ رئیس کانون بازنشستگان ناجا با اشاره به پیشرفت امکانات و تجهیزات تشخیصی درمانی بیمارستان‌های ناجا در سال های اخیر، میزان رضایتمندی بازنشستگان از خدمات کمی و کیفی این مراکز را چشمگیر عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، "بیژن کارگر" در مراسم افتتاح دفاتر نمایندگی کانون بازنشستگان در بیمارستان های ناجا ضمن قدردانی از خدمات ایثارگرانه مدافعان سلامت بیمارستان های ناجا در دوران همه گیری کرونا گفت : بازنشستگان به اقتضای سن و ابتلا به بیماری ها بیشترین میزان مراجعه به مراکز درمانی ناجا را دارند و پیگیری امور این پیشکسوتان و دلجویی از آن ها در راستای حفظ شان و منزلت آن ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

رئیس کانون بازنشستگان ناجا هدف از راه اندازی دفاتر نمایندگی کانون بازنشستگان در بیمارستان های ناجا را ایجاد ملجا و پناهگاهی برای پیگیری امور بازنشستگان، سرکشی و دلجویی از آن ها ذکر و خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که بازنشستگان عزیز ما به ویژه کسانی که از اقصی نقاط کشور به بیمارستان های ناجا خصوصا بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر (عج) به عنوان شاخص ترین پایگاه بهداشتی درمانی ناجا مراجعه می کنند در صورت مواجه شدن با مشکل اسکان، تهیه دارو یا بازگشت به موطن به دفاتر نمایندگی مستقر در بیمارستان ها مراجعه کنند و خدمات و تسهیلات حمایتی لازم را دریافت کنند.

کارگر در خصوص میزان رضایتمندی بازنشستگان از سطح کمی و کیفی خدمات درمانی بیمارستان های ناجا اظهار کرد: در سال های اخیر با اقدامات بسیار خوبی که صورت گرفته است از جمله رفع تبعیض ها و همسان سازی فرانشیزها (سهم پرداختی بیمار) بین شاغلان و بازنشستگان و پیشرفت امکانات و تجهیزات تخصصی تشخیصی و درمانی بیمارستان های ناجا سطح رضایتمندی بازنشستگان از خدمات این مراکز بسیار چشمگیر است.

بازنشسته شدن سالانه ۳ تا ۴ هزار نفر از کارکنان ناجا

عباس شریعتی مشاور فرمانده ناجا در امور بازنشستگان نیز دراین مراسم با اشاره به بازنشسته شدن سالانه ۳ تا ۴ هزار نفر از کارکنان ناجا گفت: بسته های حمایتی متنوعی از جمله اختصاص ۳۰ درصد از سهمیه اماکن رفاهی ناجا برای بازنشستگان پیش بینی شده که از ابتدای سال جاری عملیاتی شده است.

وی افزود: در قرارگاه تابان برنامه ها و طرح های متنوعی با محوریت تکریم شان و منزلت بازنشستگان و اعضای وابسته سازمان پیش بینی شده است که یکی از این برنامه ها به برپایی"میز خدمت" در معاونت ها و پلیس های تخصصی ناجا اختصاص دارد.

شریعتی عنوان کرد:  امیدواریم برپایی این میز خدمت بتواند مایه دلگرمی بازنشستگان باشد و به رفع مشکلات و دغدغه های این عزیزان و خانواده های آن ها کمک کند.

نظر شما