شناسهٔ خبر: 47294205 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

حادثه رانندگی در تونل توحید/ تصادف شدید تیبا و موتور

حوادث رکنا : تصادف بین موتور و تیبا در تونل توحید حادثه آفرید.

صاحب‌خبر -

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از برخورد یک دستگاه خودروی تیبا و با یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد و گفت: در این تصادف راکب موتورسیکلت راهی بیمارستان شد .

به گزارش رکنا، سرهنگ "احسان مومنی" عنوان کرد: ساعت 23:15 شب گذشته وقوع یک فقره تصادف جرحی در مسیر شمال به جنوب ابتدای تونل توحید به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: سواری تیبا که در این محدوده مشغول تردد بوده به شدت با راکب موتورسیکلت تصادف و پس از آن بشدت با زمین برخورد و متوقف می گردد.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه 10 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران ادامه داد : راکب موتورسیکلت که در این حادثه به شدت مصدوم شده بود، با حضور عوامل اورژانس و دریافت خدمات درمانی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان منتقل می شود.

این مقام انتظامی تهران بیان داشت: با بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه 10 پلیس راهور فاتب مشخص گردید، راننده تیبا به علت تغیر مسیر ناگهانی مقصر این حادثه می باشد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما