شناسهٔ خبر: 47294166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

براساس تأییدیه کارشناسان بهداشت؛

دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در ناحیه سبز قرار گرفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر گفت: براساس تأییدیه کارشناسان بهداشت این واحد دانشگاهی برترین دستگاه در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا انتخاب و در ناحیه سبز قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

آمنه فیروزآبادی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با کسب بیشترین امتیاز در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا در ناحیه سبز قرار گرفته است به خبرنگار خبرگزاری آنا در بردسیر گفت: کارشناسان بهداشتی در چند نوبت بازرسی از دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از اقدامات انجام شده توسط این دانشگاه برای مبارزه با انتشار ویروس کرونا قدردانی کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با اعلام اینکه این دانشگاه از اوخر سال ۱۳۹۸ تاکنون و پس از شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های آموزشی خود را به صورت مجازی و برخط(آنلاین) انجام داده است، مطرح کرد: بالغ بر ۵ هزار و ۶۰۰ کلاس آموزشی آنلاین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این دانشگاه برگزار شده است.

فیروزآبادی از برگزاری ۲۲هزار نفر/آزمون به صورت آنلاین تاکنون خبرداد و اظهار کرد: کلاس‌های ترم جاری نیز به صورت مجازی و برخط(آنلاین) درحال برگزاری است.

وی برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه به صورت مجازی و برخط (آنلاین) را یادآور شد و به آنا گفت: تمام پروتکل‌های بهداشتی مباره با کرونا و حفظ فاصله اجتماعی در این دانشگاه عملیاتی شده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مکان‌ها و معابر دانشگاه به‌صورت روزانه ضدعفونی می‌شود، تأکید کرد: الزام به استفاده از ماسک از در ورودی دانشگاه صورت گرفته و کارکنان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در حال خدمات‌رسانی به دانشجویان و استادان هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر اظهار کرد: به‌منظور حفظ سلامت استادان و دانشجویان و دستور ستاد ملی کرونا، جلسات دفاع از پایان‌نامه‌ها و همه جلسه‌ها و سخنرانی‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/

نظر شما