شناسهٔ خبر: 47294109 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر شاهین بندر عامری | نیمکت‌ها به خط شدند!

تیم فوتبال پرسپولیس با تغییرات زیادی در ترکیب اصلی خود به مصاف تیم شاهین بندر عامری در جام حذفی فوتبال می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس امروز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۲۰:۳۰ در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر مهمان تیم دسته دومی شاهین بندر عامری است. پرسپولیس بعد از دو بازی سنگین با سپاهان و استقلال اکنون باید با یک تیم ناشناخته در جام حذفی پیکار کند، این دیدار شاید روی کاغذ ساده به نظر برسد اما تجربه نشان داده که بازی‌های جام حذفی آن هم با تیم‌های بی‌نام‌و نشان سختی‌های خاص خودش را دارد.

 

مصدومیت چند تن از بازیکنان یحیی گل‌محمدی بعد از گذشت چند روز هنوز مساعد بازی نیست، امید عالیشاه به علت پارگی رباط داخلی زانو و شهریار مغانلو و سیامک نعمتی به دلیل التهاب خارج از زانو و آسیب‌دیدگی کتف غایبان این بازی هستند.

 

 

بوژیدار رادوشوویچ در این بازی به‌جای حامد لک در درون دروازه خواهد ایستاد.

بنظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی در خط دفاعی از فرشاد فرجی بجای کنعانی مصدوم و کمال کامیابی‌نیا بجای سید جلال حسینی برای استراحت دادن به کاپیتان سرخ‌ها استفاده کند و در دفاع راست مهدی شیری را به جای سیامک نعمتی از ناحیه کتف آسیب دیده قرار خواهد داد. اما سعید آقایی که بعد از هفته‌ها آماده بازی شده است، دفاع چپ سرخ‌ها را پر خواهد کرد.

 

در خط هافبک، محمد شریفی جوان که عملکرد خوبی در آسیا داشت به همراه میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی بازی می‌کنند، علی شجاعی پس از درخشش در دربی در وینگر چپ به جای عالیشاه به میدان می‌رود و احسان پهلوان وینگر راست پرسپولیس خواهد بود.

در خط حمله مهدی عبدی به جای مغانلو در کنار عیسی آل‌کثیر خط حمله سرخ‌ها را تشکیل خواهند داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در این دیدار به شرح زیر است:

بوژیدار رادوشوویچ، مهدی شیری، فرشاد فرجی، کمال کامیابی نیا، سعید آقایی، محمد شریفی، میلاد سرلک، علی شجاعی، احسان پهلوان، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر

نظر شما