شناسهٔ خبر: 47294107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک بانوان کشور در نیشابور آغاز شد

مشهد- ایرنا- رییس هیات فوتبال نیشابور گفت: رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک بانوان کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی نیشابور با حضور تیم‌های برگزیده آغاز شد.

صاحب‌خبر -

حسین شهرآبادی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب نیشابور میزبانی رقابتهای فوتبال بانوان در لیگ دسته اول کشور را برعهده گرفته است و در این رقابتها تیم های بانوان تام اصفهان، جندی شاپور دزفول، بادرود تهران و کیان نیشابور به مدت سه روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
وی ادامه داد: برگزیدگان این دوره از مسابقات به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود خواهند کرد.
وی یادآور شد: پارسال نمایندگان فوتبال نیشابور در بخش مردان سهمیه حضور در رقابتهای جام حذفی و لیگ دسته سوم فوتبال کشور را کسب کردند و در این‌ چارچوب تیم فوتبال یاران رئیسی نیز با درخشش در استان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر شد و سهمیه حضور در جام حذفی ایران را  کسب کرد.
رییس هیات فوتبال نیشابور  با اشاره به آغاز عملیات آماده سازی و نصب برج های نوری زمین چمن مجموعه ورزشی تختی گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده بودجه لازم به این امر اختصاص یافته است و هم اکنون پیمانکار مربوطه مشغول نصب دکل ها و پروژکتورهاست و پس از سالها انتظار و محرومیت، فوتبالیست های خوب شهرمان می‌توانند در زیر نور تمرین کرده و در مسابقات شرکت کنند.
مرکز شهرستان‌ ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما