شناسهٔ خبر: 47294068 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سنا | لینک خبر

نسبت به دوره مشابه گذشته؛

سود هر سهم "وسبحان" کاهش یافت

شرکت سرمایه گذاری سبحان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، به ازای هر سهم خود ۲۲۹ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم یک هزار و ۱۱۵ ریال اعلام شده بود، از کاهش ۷۹ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری سبحان با سرمایه ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری سبحان در دوره یاد شده، مبلغ ۸۹۴ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۲۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۲۲۹ درصدی برخوردار است.

یادآوری می‌شود "وسبحان" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۱۱۵ ریال و سود خالص را یک هزار و ۴۴۸ میلیارد و ۸۷۹ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری سبحان در دوره یاد شده، با کاهش ۱۰ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال به ۲ هزار و ۴۰۵ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۳۵۷ میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۱۰۴ میلیارد و ۲۸۳ میلیون ریال محاسبه شد.

"وسبحان" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴ هزار و ۶۱۵ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۵ هزار و ۴۲۹ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۸۱۳ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری سبحان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۹۶۷ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال خریداری کرد

نظر شما