شناسهٔ خبر: 47294036 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دانلود قسمت 8 هشتم سریال دراکولا | دانلود قسمت 9 نهم سریال دراکولا با لینک مستقیم

دانلود قسمت 8 هشتم سریال دراکولا، دانلود قسمت 9 نهم سریال دراکولا با لینک مستقیم، برای دانلود سریال دراکولا قسمت 8 هشتم و قسمت 9 نهم دراکولا به ادامه مطلب مراجعه کنید و آن را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، سریال ایرانی دراکولا جدید ترین سریال شبکه نمایش خانگی میباشد این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی خانوادگی می‌باشد و کارگردانی آن را مهران مدیری بر عهده دارد در سریال دراکولا بازیگرانی چون ویشگاه آسایش و مهران مدیری و نیما شعبان نژاد و سایر بازیگران به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دانلود سریال دراکولا قسمت 8 میتوانید به لینک زیر مراجعه کرده

 دانلود سریال دراکولا قسمت 8

سریال دراکولا

برای دانلود قسمت 9 دراکولا به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال دراکولا قسمت 9

بازیگران سریال دراکولا

مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد

خلاصه داستان سریال دراکولا

در خلاصه داستان سریال آمده ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.

سریال قبله عالم

 بازیگران سریال قبله عالم

حامد کمیلی، پژمان بازغی، سام درخشانی، هادی کاظمی و شقایق دهقان ، فرزاد فرزین، محمدرضا فروتن، مریلا زارعی

داستان سریال قبله عالم

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «ناصرالدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می‌آید که دستمایه سریال کمدی ـ فانتزی قبله عالم است.»

دانلود قالنونی: دانلود سریال قبله عالم

درباره سریال قبله عالم

حامد محمدی که سابقه کارگردانی فیلم‌های «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «اکسیدان»، «چهار انگشت» و «چپ راست» و سریال تلویزیونی «زعفرانی» را در کارنامه خود دارد، برای اولین بار با این سریال در شبکه نمایش خانگی حضور خواهد داشت.

«قبله عالم» پس از «جیران» و «آهوی من مارال» سومین سریال شبکه نمایش خانگی است که با موضوع زندگی ناصرالدین شاه ساخته می‌شود و جالب اینجاست که هر سه به شکل همزمان تولیدشان آغاز شده است.

https://tapmedia.ir

بیشتر بخوانید:

نظر شما