شناسهٔ خبر: 47294014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه؛

سرای نوآوری اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک مجوز فعالیت گرفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی از اخذ مجوز فعالیت سرای نوآوری اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمود پوریوسف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ارومیه درباره اخذ مجوز فعالیت سرای نوآوری اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اظهار کرد: با پیگیری‌های لازم و با ارائه برنامه توسعه فناوری و بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان آذربایجان‌ غربی با لحاظ مزیت‌های منطقه‌ای و استانی مجوز رسمی برای راه‌اندازی سرای اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک در واحد ارومیه از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اخذ شد.

وی افزود: سرای اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک با هدف استفاده از فناوری نوین در زمینه اطلاعات و ارتباطات برای به‌کارگیری در سطوح مختلف اقتصادی و تجارت ایجاد شده است و باعث رونق بخشی و ایجاد تنوع در حوزه‌های متنوع تجارت دیجیتال می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تأکید بر اینکه فعالیت عمده این سرا در دو بخش عمده تعریف شده است، اضافه کرد: بخش نخست فعالیت با هدف گسترش نرم‌افزاری و طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های هوشمند و درگاه‌های پرداخت ایجاد شده است و در بخش دوم با هدف طراحی و اجرای سخت‌افزاری و بسترسازی‌های پیش نیاز و اساسی در این حوزه فعالیت می‌کند.

به گفته دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی بخش دیگری از سرای اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک در حوزه فرهنگ‌سازی و آموزش بازارسازی و بازاریابی دیجیتال و طراحی و اجرای ملزومات مربوط به آن فعالیت می‌کند.

پوریوسف ابراز امیدواری کرد با توجه به دایربودن مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های مرتبط با این حوزه، شاهد شکوفایی بیشتر استعدادهای دانشجویان بوده و دانشگاه آزاد اسلامی بتواند سهم قابل توجهی از اجرایی کردن طرح ایده تا عمل در این زمینه که از حوزه‌های شاخص در تحول علمی و شکوفایی اقتصادی در سطح ملی است، ایفا کند.

انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/

نظر شما