شناسهٔ خبر: 47293991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

توسعه ورزش بانوان باعث تربیت نسلی پویا و سالم می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: توسعه و گسترش ورزش بانوان موجب افزایش روحیه نشاط و شادابی و تضمین سلامت جامعه و تربیت نسلی پویا و سالم می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست با صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: توسعه و گسترش ورزش بانوان موجب افزایش روحیه نشاط و شادابی و تضمین سلامت جامعه و تربیت نسلی پویا و سالم می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن اشاره به موفقیت های بسیار ارزشمند بانوان ورزشکار و قهرمان استان در میادین مهم جهانی و بین المللی؛ افزود: وقتی از ورزش صحبت می شود در نگاه اول فقط سلامتی جسمی در ذهن متبادر می شود در حالی که آثار ورزش بسیار گسترده و در ابعاد اجتماعی هم است.

او گفت: باید بپذیریم نشاط اجتماعی جامعه در گرو توجه به ورزش در همه گروه ها به ویژه بانوان است و با این کار می توان به ارتقاء سلامت این قشر که مربیان فرزندان آینده هستند نیز کمک کرد.

علایی مقدم تصریح کرد: در سال های اخیر بانوان قهرمان و ملی پوش استان در رشته های مختلف ورزشی موجبات افتخار آفرینی را برای ایران اسلامی کسب کرده اند و کسب عنوان برترین مربی تکواندو جهان در سال 2018 توسط فاطمه صفرپور سرمربی ارزشمند و قزوینی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان؛ تنها گوشه ای از پتانسیل و ظرفیت بالای بانوان ورزشکار دیار مینودری است.

او افزود: وقتی زنان قهرمان در میادین ورزشی مدال کسب می کنند علاوه بر افتخار ملی، به غرور و جایگاهی دست پیدا می کنند که می تواند آثار ارزشمند اجتماعی و فرهنگی را نیز برای آنها متصور شد.

صدیقه ربیعی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ضمن تقدیر از نگاه ارزشمند اداره کل ورزش وجوانان استان به توسعه و گسترش ورزش بانوان و توجه اصولی به این مقوله مهم؛ ابراز امیدواری کرد و گفت: حضور و درخشش بیش از پیش بانوان ورزشکار استان در میادین مهم جهانی و بین المللی؛ موجب رشد و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی در بین بانوان استان شود تا ضمن کاهش ناهنجاری های اجتماعی؛ موجبات نشاط خانواده و جامعه بیش از پیش فراهم شود.

48

برچسب‌ها:

نظر شما