شناسهٔ خبر: 47293823 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

حمایت خودجوش نکونام از سعید آذری با تصاویری از صفایی فراهانی و دادکان!/ از اصل با هم بودن کوتاه نمی‌آییم

جواد نکونام سرمربی فولاد در متن اینستاگرامی خود نوشت برای رسیدن به قله‌ی افتخار «با هم بودن» برای تک تک ما اصل است و از این اصل کوتاه نخواهیم آمد.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - حمایت جواد نکونام از سعید آذری نشان می دهد که احتمالا در اهواز باید خبرهایی باشد؛ شاید مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان قرار است جای خود را به فرد دیگری بدهد و البته احتمالات دیگری هم وجود دارد که ممکن است ما از آن بی خبر باشیم.

در هر حال حمایت خودجوش نکونام از سعید آذری با این متن او در صفحه اینستاگرام سرمربی فولاد همراه شد: در وانفسای فوتبال ایران که حضور مدیرانی کارآزموده، حرفه‌ای و کاربلد مثل یک دُر کمیاب است، زندگی و کار در کنار مدیری چون «سعید آذری» فرصت مغتنمی است؛ پس از گذشت بیش از دو دهه حضور در فوتبال حرفه‌ای خوب می‌دانم که مدیرانی از این دست، چقدر می‌توانند زندگی را برای ارکان باشگاه از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا هواداران آسان کنند؛ مانند آنچه «کریم ملاحی» و «مصطفی آجرلو» در پاس انجام دادند یا مثل حالِ خوب استقلال با «علی فتح‌الله‌زاده» و روزگار شیرین فدراسیون فوتبال با مدیریت مهندس صفایی فراهانی و محمد دادکان.
باید این افراد را که متاسفانه در ساختارِ بیمارِ ورزش ایران تعدادشان هر روز کم و کمتر می‌شود ارج نهاد و تمام قد به احترام‌شان ایستاد. خوشحالم که در این دو سال با مدیریت «آذری» جلوتر از برنامه از پیش تعیین‌شده حرکت کرده‌ایم و بخش بزرگی از نتایجی که کسب شده ماحصل ریل‌گذاری صحیح اوست. برای رسیدن به قله‌ی افتخار «با هم بودن» برای تک تک ما اصل است و از این اصل کوتاه نخواهیم آمد.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط آرتین زهرابی (artin) در تاریخ ۰۰۰۲۲۸-۱۵:۱۱

بیشتر بخوانید:

نظر شما