شناسهٔ خبر: 47293818 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

می‌خواهم فرصت وداع داشته باشم؛

حدادی‌فر: دوست ندارم با مصدومیت از فوتبال بروم

کاپیتان باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن که برای سومین مرتبه طی سال‌های اخیر با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی دست به گریبان شده، می‌گوید در پایان خردادماه تصمیم نهایی را برای ادامه یا خداحافظی از فوتبال خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت دوباره برای قاسم حدادی‌فر کاپیتان سبزپوشان اصفهانی از آن خبرهای تلخ فوتبال ایران طی هفته های اخیر بود. این سومین مصدومیت طولانی مدت کاپیتان ذوب آهن طی سال های اخیر به شمار می رود. او اولین مرتبه در زمان سرمربیگری مجتبی حسینی در لیگ شانزدهم با پارگی رباط صلیبی مواجه شد، ولی هنوز چند ماه از بهبود او و بازگشتش به میادین سپری نشده بود که در اولین دیدار لیگ هفدهم مقابل سیاه جامگان در مشهد بار دیگر همین مصدومیت برای او تکرار شد. جالب اینکه در همان برهه نیز حرف‌های زیادی در مورد احتمال خداحافظی حدادی فر شنیده می‌شد، ولی او زودتر از انتظارات بازگشت و 6 ماه بعد با گذر از مصدومیت، زیر نظر امیرقلعه نویی فصل خوبی را با سبزپوشان در لیگ هفدهم پشت سر گذاشت و به نایب قهرمانی لیگ هم دست پیدا کرد.


سه سال بعد از این ماجراها و در شرایطی که کاپیتان کهنه کار ذوب آهن در آستانه ورود به 38 سالگی است، بار دیگر پارگی رباط صلیبی او را از ترکیب تیمش دور کرده؛ اما حدادی فر در اولین حرف‌هایی که پس از این آسیب دیدگی سخت انجام داده، از علاقمندی‌اش برای بازگشت و خداحافظی با فوتبال در مستطیل سبز می گوید.

 

گفتگوی با کاپیتان ذوب آهن که به تازگی زانوی خود را عمل کرده و دوران نقاهت را سپری می‌کند، در ادامه می‌خوانید.


حدادی‌فر که پس از عمل جراحی زانوی آسیب دیده‌اش شرایط خوبی از نظر روحی نداشت و مدتی سکوت کرده بود، در گفتگویی با "ورزش سه"، حرف هایش را درباره سومین مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی را اینطور آغاز کرد:« خب به هر حال راضی‌ام به رضای خدا. خدا را شاکرم به خاطر دورانی که فوتبال بازی کردم و امروز که این اتفاق افتاده است. همیشه باید شاکر بود و برای ادامه روزها و موفقیت‌ها جنگید.»


قاسم حدادی فر در ادامه با تشکر از دکتر کیهانی که زانوی او را جراحی کرده، ادامه داد:« باید تشکر کنم از پزشک معالجم و همچنین تشکر کنم از همه عزیزانی که از روزی که این خبر را شنیدند، چه در فضای مجازی و چه به صورت تلفنی به صورت دائم پیگیر شرایطم بودند. باید از بازیکنان بزرگ ذوب آهن تشکر می‌کنم که با برد مقابل استقلال هدیه خوبی به من دادند. به امید خدا با ادامه روند خوب و یک بازی خوب دیگر مقابل استقلال، باز هم این هدیه تکرار خواهد شد.»


کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از سرمربی و مدیرعامل باشگاه با اشاره به اینکه بحث تمدید قرارداد با او مطرح شده است، حرف‌هایش را از سر گرفت و اضافه کرد:« باید از سرمربی محترم تیم هم تشکر کنم که حرف هایش برایم الهام بخش بوده و به شدت پیگیر شرایطم بوده‌اند و همچنین آقای فریدونی که چند روز پیش بحث قرارداد فصل آینده را با من مطرح کردند. واقعا ذوب آهن با این رفتارهای اخلاق مدارانه و با داشتن این سرمایه های ارزشمند انسانی و روحی که بر این باشگاه بزرک و مردمی حاکم است، رویای هر بازیکنی باید باشد که در چنین باشگاهی حضور داشته باشد و مفتخرم که همه دوران فوتبالم را در ذوب آهن بوده ام و هستم.»


بخش بعدی صحبت‌های قاسم حدادی فر در رابطه با سوالی بود که این روزها ذهن اهالی فوتبال را به خودش مشغول کرده است؛ اینکه آیا کاپیتان ذوب آهن می‌خواهد با پشت سر گذاشتن مصدومیت به فوتبال حرفه ای بازگردد یا قصد خداحافظی دارد؟ حدادی فر در واکنش به این موضوع عنوان کرد:« در رابطه با صحبت هایی که اخیرا در مورد من مطرح شده که آیا می خواهم فوتبال را ادامه بدهم یا نه، اجازه می‌خواهم که طی یکماه آینده و تا پایان خردادماه که با پزشک معالجم و مربی بدنسازم آقای امینی زاد، کاملا شرایط را بررسی خواهم کرد، در این مورد به جمع بندی برسم و اعلام کنم که نحوه حضور یا شرایطم برای فصل آینده چطور خواهد بود. نمی توانم این را کتمان کنم که بسیار علاقمندم در فضای فوتبال و در مستطیل سبز فوتبال را کنار بگذارم. دوست دارم برگردم و اگر قرار است خداحافظی کنم، از درون مستطیل سبز این اتفاق بیفتد تا فرصت وداع با هواداران و همه عزیزانی که سال‌هاست زندگی من با آنها رقم خورده را داشته باشم.»

نظر شما