شناسهٔ خبر: 47293541 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

کلاهبردار 3 میلیاردی توسط پلیس فاروج دستگیر شد

حوادث رکنا : فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با 30 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان توسط پلیس فاروج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، سردار سعید مطهری زاده با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند فروش گوشی هوشمند تلفن همراه اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس فاروج قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش شبانه روزی و همچنین همکاری شاکی پرونده موفق شدند، متهم را شناسایی کنند، افزود: این فرد که به همراه 2 نفر از همدستانش از استان خارج و در یکی از استان‌های جنوبی حضور داشت، بعد از دریافت نیابت قضائی توسط پلیس فارروج دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در نهایت هر 3 متهم بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به 30 میلیارد ریال کلاهبرداری با ترفند فروش گوشی هوشمند تلفن همراه اعتراف کرد.

سردار مطهری زاده با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت از هرچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما