شناسهٔ خبر: 47293469 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بابلی‌ها در اندیشه تسخیر فلک الافلاک

رایکا بابل فردا و در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال به مصاف میزبانش خیبر خرم آباد می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بازی حساس خیبر خرم آباد و رایکا بابل که یکی از مسابقات حساس هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است، از ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه  ۲۹ اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی خرم آباد، برگزار می‌شود.

بابلی‌ها که در بازی گذشته با تاکتیکی منسجم و علیرغم شایستگی برای کسب برد، به یک امتیاز ارزشمند در مقابل استقلال خوزستان بسنده کردند حالا در این هفته بعد از اتمام محرومیت بازیکنان کلیدی خود با روحیه‌ای بهتر از همیشه باید به مصاف تیم خیبر خرم آبادی می‌روند.

مردان دیدار فلک الافلاک در نیم فصل دوم با خرید چند مهره تاثیر گذار و گران قیمت نتایج مطلوبی را کسب کرده اند.

شاگردان عبدالله ویسی بعد از انتخاب شدن علی کریمی به عنوان مشاور مالک خیبر و بعد از ۶ پیروزی متوالی در هفته گذشته مقابل تیم آرمان گهر سیرجان تن به شکست دادند تا برای جبران شکست و ماندن در کورس صعود به لیگ برتر حالا با تمام قوا به مصاف تیم رایکا بابل بروند.

شاگردان شبیر لطفی در تیم فوتبال رایکا بابل با کسب ۷ پیروزی، ۹ تساوی و ۸ شکست ۲۹ امتیازی هستند و در رده سیزدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

در آن سوی میدان نیز تیم خیبر خرم آباد با ۸ پیروزی ۱۰ تساوی و ۶ شکست و ۳۴ امتیاز، جایگاه هشتم را جدول لیگ دسته اول در اختیار دارند.
انتهای پیام/س

نظر شما