شناسهٔ خبر: 47293323 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تاکید نامزد انتخابات سوریه بر لزوم شکست اشغالگران آمریکایی برای حل بحران

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه اعلام کرد خروج از بحران این کشور مستلزم از بین بردن تروریسم و شکست اشغالگران آمریکایی، ترکیه‌ای و صهیونیست است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، عبدالله سلوم عبدالله، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری و عضو حزب اتحاد سوسیالیست سوریه، تاکید کرد برنامه انتخاباتی او نه همه آرزو‌های ملت سوریه، بلکه بخشی از آن را محقق می‌کند.

او در گفتگو با شبکه الاخباریه سوریه اعلام کرد: مقابله با هرگونه خطری که سوریه با آن روبرو شده، بدون اتحاد ملی ناممکن است. خروج از بحران مستلزم از بین بردن تروریسم و شکست اشغالگران آمریکایی، ترکیه‌ای و اسرائیلی و آزادسازی کامل زمین از دست آن‌هاست.

این نامزد انتخابات سوریه همچنین بر لزوم بازگشت آوارگان به وطنشان و ارائه خدمات لازم برای زندگی آن‌ها برای شراکت در پیشرفت کشورشان، تاکید کرد.

پیش از این هم، محمود احمد مرعی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه از جناح مخالف، اعلام کرد منابع این کشور از سوی اشغالگران صهیونیست، ترکیه‌ای و آمریکایی سرقت می‌شود. او از همه سوری‌ها خواست با هم وحدت داشته باشند تا یک راه حل سیاسی برای بحران پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما