شناسهٔ خبر: 47293094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پوستر جشنواره فصلی مطبوعات ایلام رونمایی شد

ایلام - ایرنا - پوستر چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه های استان ایلام در آستانه برگزاری این رویداد فرهنگی رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این آیین با حضور مدیر کل و مسئولان ارشاد ایلام، رئیس و اعضا هیات مدیره خانه مطبوعات و دبیر و ارکان اجرایی این جشنواره در نگارخانه مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام رونمایی شد.

همچنین در حاشیه رونمایی این پوستر نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در این نشست برون سپاری فعالیتهای فرهنگی، هنری و رسانه ای را یکی از اولویت های این اداره کل در دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این رویکرد بصورت کتمل محقق شده  و در حد شعار نبوده است.

عمران خودآموز افزود: تمامی فعالیتهای فرهنگی، هنری و رسانه ای بر اساس تفاهم نامه منعقد شده به انجمن های فرهنگی، هنری و خانه مطبوعات واگذار شده تا با نظارت این اداره کل برنامه ها اجرا شوند.

پالایش اعضاء جدید خانه مطبوعات و بررسی درخواست متقاضیان عضویت در مجمع خانه مطبوعات و رسانه های استان و ارسال به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی طبق اساسنامه و ماده قانونی از جمله مصوبات این نشست بود.

همچنین در این نشست مصوب شد جهت هم افزایی بیشتر نشست های برنامه ریزی  ارکان جشنواره چهارم با حضور اعضاء هیئت مدیره خانه برگزار شود.

فراخوان چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات محلی، پایگاه‌های خبری، نمایندگی های خبرگزاری ها و  رسانه‌های سراسری در استان ایلام ویژه زمستان ۹۹ و بهار ۱۴۰۰  در راستای تولید آثار فاخر ، ایجاد رقابت سالم و حمایت از جامعه مطبوعاتی استان در دو بخش اصلی و ویژه  منتشر و اختتامیه این جشنواره نیز تیرماه برگزار خواهد شد.

نظر شما