شناسهٔ خبر: 47293060 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای اکیپ:

بمب بزرگ؛ بنزما در فهرست فرانسه برای یورو؟(عکس)

نشریه اکیپ از احتمال دعوت شدن کریم بنزما برای یورو 2020 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما از ژانویه 2016 دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشده  و دو رویداد بزرگ یورو 2016 و جام جهانی 2018 را از دست داد.

قضیه به سال 2015 بر می گردد وقتی دو فرد با در اختیار داشتن یک ویدیوی خصوصی از متئو والبوئنا ستاره ملی پوش وقت مارسی و تیم ملی فرانسه از وی اقدام به باج خواهی کردند. این دو نفر با یکی از دوستان کودکی کریم بنزما تماس می گیرند تا ستاره رئال در این زمینه واسطه شود.

 

 

 

 

بنزما در یکی از اردوهای تیم ملی فرانسه قضیه را به گوش والبوئنا می رساند و پس از فاش شدن داستان، پای کریم بنزما نیز به پرونده باز شد. او به همین دلیل در اواخر سال 2015 یک شب را در کلانتری ورسای تحت بازداشت بود و سپس وکلای او هر چه تلاش کردند موفق به تبرئه او نشدند.

در نهایت چندی پیش دادستانی اعلام کرد که بنزما باید در دادگاه به اتهاماتش پاسخ دهد و کریم خوشبین است بالاخره این پرونده مختومه شود.

 

 

 

 

دیدیه دشان قرار است فهرست 26 نفره تیم ملی فرانسه برای یورو 2020را اعلام کند و نشریه معتبر اکیبپ روی جلد خود از احتمال سورپرایز بزرگ در این فهرست خبر داد:« حضور 15 قهرمان جهان(در فهرست) و یک سورپرایز؟»

 سورپرایز اما مربوط به کریم بنزما و احتمال دعوت شدنش به تیم ملی پس از 5 سال است.

 

 

 

 

کریم در سه فصل گذشته و پس از جدایی رونالدو از رئال، متحول شده و بهترین گلزن و شاید بهترین بازیکن رئال مادرید بوده است. او امسال هم توانسته 22 گل در لالیگا بزند و موفق شد عنوان بهترین لژیونر فوتبال فرانسه را برای سومین بار به خود اختصاص دهد.

در خط حمله تیم ملی فرانسه ستاره هایی چون کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان، کینگزلی کومان، اولیویه ژیرو، عثمان دمبله، ویسام بن یدر و آنتونی مارسیال حضور دارند و ترافیک بازیکن بسیار سنگین است ولی کسی تردید ندارد که حضور کریم بنزما در ترکیب تیم ملی فرانسه این تیم را زهردارتر از قبل خواهد کرد.

دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در تمام سال های اخیر از دعوت کریم خودداری کرده و به نظر می رسد در این مورد تابع نظر فدراسیون فوتبال فرانسه بوده اما اکنون اکیپ از رفع برخی موانع در راه بازگشت کریم خبر داده است. بنزما بالاخره دعوت خواهد شد؟

 

 

نظر شما