شناسهٔ خبر: 47292949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

بندری بعد از دربی/ مسابقه‌ای جذاب برای بوشهری‌ها

تنها تیم دسته دومی حاضر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب در استادیوم شهید مهدوی بوشهر میزبان پرسپولیس خواهد بود.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - یحیی گل محمدی چند بازیکن اصلی تیمش مثل شهریار مغانلو، کمال کامیابی نیا و... را در اختیار ندارد و احتمالا از بازیکنان جوان از جمله مهدی مهدیخانی و علی شجاعی و کسانی که کمتر فرصت بازی داشته اند استفاده می‌کند. به واقع این بازی فرصت خوبی است که یحیی گل محمدی به بازیکنانی که در هفته‌های اخیر کمتر در ترکیب تیم به میدان آمده اند بازی دهد.

شاهین بندرعامری از منطقه تنگستان بوشهر می‌آید و در این بازی نمی‌تواند در استادیوم اختصاصی خود پذیرای پرسپولیسی‌ها باشد و بالاجبار در استادیوم شهید مهدوی بوشهر به میدان خواهد آمد.

این تیم دسته دومی‌که برخی از بازیکنانش در بندر و روی کشتی کار می‌کنند، بدون شک تیم سختکوشی است و تلاش خواهد کرد در برابر پرسپولیس ارایه گر بازی آبرومندانه و درخور شانی باشد. تیمی‌که در لیگ ۲ نتایج خوبی گرفته و این شانس را دارد که به عنوان تیم دوم گروه وارد مرحله پلی آف صعود به لیگ یک شود.

 یک بار پرسپولیس در فینال جام حذفی با تیم دسته دومی‌داماش روبرو شد. پس تیم یحیی گل محمدی نباید حریف را دست کم بگیرد. این مسابقه ای است که در صورت اشتباه دیگر فرصتی برای جبران وجود نخواهد داشت.

پرسپولیس مسرور از برد در دربی شرایط روحی و روانی خوبی دارد و تیم شاهین بندرعامری هم از رویارویی با تیم پرسپولیس خوشحال است و بر همین اساس می‌توانیم شاهد بازی خوبی در بوشهر باشیم. تنها افسوس برای بوشهری‌ها برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگر است. از آنجایی که تیم شاهین بندرعامری برای یک منطقه روستایی است اگر بازی با حضور تماشاگر برگزار می‌شد تماشاگران زیادی برای تماشای این بازی به استادیوم شهید مهدوی بوشهر می‌آمدند.

و در نهایت باید گفت این بازی یک فرصت طلایی است برای معرفی منطقه بندرعامری و تیم شاهین به مردم و فوتبال باشگاهی ایران

نظر شما