شناسهٔ خبر: 47292761 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

«خود خواسته»؛ سریالی که ۵ سال نگارش آن به طول انجامید

سریال «خود خواسته» در ۳۰ قسمت برای شبکه یک سیما به نگارش درآمده است. تهیه کننده این سریال می‌گوید: داستان «خودخواسته» از سال ۱۳۲۰ شروع می‌شود که ادامه آن به سال ۹۰ می‌رسد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: «امیر طالبی کاشانی» تهیه کننده سریال «خودخواسته» گفت: تصویربرداری این سریال به ۴۰ درصد رسیده است. چند روز به خاطر شیوع کرونا به لوکیشن‌های خارجی رفتیم و ۲۰ درصد از خارجی هایمان را گرفتیم و به خاطر اینکه اغلب مکان‌ها تعطیل بودند شرایط برای در اختیار گرفتن لوکیشن بسیار سخت بود و در این شرایط به علت هراس از آلودگی به ویروس به شدت مالکین لوکیشن محتاط بودند.
 
وی ادامه داد: لوکیشن اصلی مان واقع در یک پژوهشکده در خیابان حجاب است که چند لوکیشن در این فضا ساختیم و علاوه بر این یک لوکیشن حیاط زندان قدیم هم داریم.
 
تصویربرداری سریال «خود خواسته» به ۴۰ درصد رسید / «خود خواسته»؛ سریالی که ۵ سال نگارش آن به طول انجامید 
 
این تهیه کننده درباره داستان این سریال نیز گفت: داستان «خودخواسته» از سال ۱۳۲۰ شروع می‌شود که ادامه آن به سال ۹۰ می‌رسد. ابتدای قصه سریال جوانی داریم که در ادامه هفتاد سال بعد روایتش را بیان می‌کند. داستان این سریال خاص و شیرین است و گروه نویسندگان حدود ۵ سال برای نگارش آن زمان گذاشتند.
 
وی ادامه داد: تصویربرداری مان تا مرداد ماه ادامه دارد و به امید خدا پخش مان برای پاییز شبکه یک است.
 
امیرعلی نبویان، علی دادرس، بهار نوروز پور، و خانم دادرس نگارش متن‌های این سریال را به عهده دارند.  
 
بازیگران این سریال عبارتند از: محمد صدیق مهر، سهیلا گلستانی، باربد بابایی، ثریا قاسمی، علیرضا آرا، محمد نادری حسین پاکدل، عزت اله مهرآوران، رضا کریمی، علیرضا استادی، ایمان صفا، پیام احمدی نیا، محیا دهقانی، پادینا کیانی، آتش تقی پور، بهزاد رحیم خانی، سعیده عرب، صبا گرگین پور.
 
تصویربرداری سریال «خود خواسته» به ۴۰ درصد رسید / «خود خواسته»؛ سریالی که ۵ سال نگارش آن به طول انجامید 
 
تهیه کنندگان: امیرحسین طالبی کاشانی_سعید سالارزهی، کارگردان:علیرضا بذرافشان_مدیر برنامه ریزی: امید همتی فراز_دستیار اول کارگردان: امیر حسین کهکشان_مدیر تولید: بیژن محرمی_مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی_مدیر صدابرداری: اشکان پورتاجی_طراح صحنه: امین جهانی_طراح لباس: زهره سلطانی_طراح گریم: امید گلزاده_مدیر تدارکات: محمد رسول ابراهیم پور_عکاس: اسرافیل قاسمی
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما