شناسهٔ خبر: 47292593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شبیخون پلیس زنجان به سارقان

الناز آخوندی

۲۷ سارق در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده دستگیر و ۲۲ فقره مال مسروقه نیز در این شهرستان‌ها کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، ماموران انتظامی با گشت‌زنی هدفمند و انجام اقدامات پیشگیرانه و اقدامات اطلاعاتی ۱۳ سارق سیم و کابل برق، موتورسیکلت، ساختمان‌های نیمه‌کاره، قطعات خودرو، مزارع و باغات را شناسایی و دستگیر کردند.

متهمان دستگیر شده به ۱۵ فقره اموال مسروقه از جمله ۴ دستگاه خودرو، سیم و کابل و سایر اموال مسروقه و ۲۱ گرم انواع موادمخدر اعتراف کردند. گفتنی است متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند. در این رابطه ماموران انتظامی شهرستان زنجان ۱۱ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

همچنین ماموران فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل، اماکن دولتی و مزارع و باغات در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند. در خصوص مقابله با سارقان، ماموران نیروی انتظامی خدابنده نیز ۱۱ سارق در این شهرستان دستگیر کردند. ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان خدابنده با اقدامات فنی و پلیسی ۱۱ سارق را شناسایی کرده و تعداد ۱۳ فقره سرقت کابل اماکن دولتی و مزارع و باغات را کشف کردند.

در شهرستان ابهر نیز به منظور کشف وسایل نقلیه مسروقه، با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و واحدهای تجسس کلانتری‌های شهرستان ابهر، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد. در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و انجام گشت‌زنی‌های هدفمند در نقاط مختلف شهرستان ابهر، دو دستگاه خودروی سواری و ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ۳ سارق در این خصوص دستگیر شدند.

انتهای پیام

نظر شما