شناسهٔ خبر: 47292584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان برگزار می شود

دلنیا گوهری‌نژاد

رئیس اداره امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی ویژه کودک و نوجوان در اوایل مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

عیسی فلاحی در مصاحبه مجازی با رسانه‌های استان اظهار کرد: پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی ویژه کودک و نوجوان در اوایل مردادماه سال جاری بصورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: مدیران جام باشگاه‌های کتابخوانی حوزه کودک و نوجوان می توانند در هر بخش حداکثر پنج اثر تا تاریخ 15 تیرماه به دبیرخانه مرکزی جام باشگاه های کشور در تهران ارسال کنند.

فلاحی اضافه کرد: هدف از برگزاری جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی در حوزه کودک و نوجوان تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه و کتاب خوانی است، در واقع جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی عنوان طرحی پیشرو و پویا برای راه‌اندازی و فعال کردن باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سراسر کشور و استان کردستان است.

رئیس اداره امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد اذعان داشت: کودکان و نوجوانان امروزی از فعالیت در فضاهای جمعی و شبکه‌ای لذت می‌برند، دوست دارند هویت خود را در این اجتماعات به اثبات برسانند، جام باشگاه‌ها در این زمینه و تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتب غیر درسی رغبت بیشتر خواهند داشت.

ایشان در پایان یادآوری نمود: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان برنامه‌ای مستمر، مداوم و بدون توقف است و در تمامی طول سال در حال برگزاری است و در حقیقت آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان که هر سال برگزار می‌شود برای تقدیر و تشکر از کسانی است که در این برنامه حضور فعال و منسجمی دارند و فعالیت باشگاه ها در طول سال توسط تسهیلگران و مربیان باشگاه‌ها به صورت منسجم و مدام برگزار می‌شود و اعضای باشگاه‌ها می‌توانند در تمامی طول سال با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح از یارانه خرید کتاب که توسط معاونت امور فرهنگی ارائه می شود برخوردار شوند.

انتهای پیام

نظر شما