شناسهٔ خبر: 47292504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار ایلام:

مشارکت بالای مردم در انتخابات نشانگر اقتدار نظام است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نشانگر تثبیت و اقتدار نظام اسلامی و موجب ناامیدی دشمنان می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، الیاس فتاحی روز سه شنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو می توانند باعث شکست دشمنان و متجاوزان و کسانی که چشم طمع به انقلاب دارند، باشند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات بسیار تأثیرگذار و سرنوشت ملت با انتخاب مردم شکل می گیرد، افزود: برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مند، کمیته های مختلفی تاکنون ایجاد شده و در حال فعالیت هستند که هدف از تشکیل این کمیته ها کمک به ستاد انتخابات استان و برگزاری هر چه بهتر انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات ایلام با عنوان این مطلب که کمیته اطلاع رسانی از اهمیت بسیار بالایی در فرآیند برگزاری انتخابات برخوردار است، یادآور شد: یکی از رسالت های اساسی کمیته اطلاع رسانی زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

فتاحی تاکید کرد: رسانه ها و روابط عمومی های کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی استان در بحث مشارکت حداکثری مردم تأثیرگذار هستند و نیاز است نقش خود را در این زمینه بخوبی ایفا کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه شفافیت و صراحت در انعکاس اخبار انتخابات توسط رسانه ها بسیار حائز اهمیت است، گفت: در مرحله تبیین انتخابات باید مولفه های مردم سالاری دینی ، همدلی و وحدت در سطح کلان و استانی تبیین شود و تلاش کنیم وحدت و انسجام در عرصه ی سیاسی کشور شکل گیرد.

فتاحی تصریح کرد: در بحث تبلیغات انتخابات نیز باید تلاش کنیم تا کارکردهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای مردم بازگو شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: رسانه ها در تبلیغ و شور و اشتیاق مردم برای افزایش نشاط سیاسی جامعه و آگاهی بخشی انتخابات نیاز است که بصورت جدی وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی انتخابات باید همواره اصل بی طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: همه ما مکلف به رعایت قانون هستیم و باید اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم بطور جدی در دستور کار باشد.

فتاحی در بخشی دیگری از سخنان خود به مشارکت بالای مردم ایلام در ادوار گذشته انتخابات اشاره کرد و گفت: ایلام یکی از استانهای پرافتخار در برگزاری انتخابات بوده است و همواره با مشارکت بالای مردم انتخابات را برگزار کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه اصحاب رسانه ها و روابط عمومی ها انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت بالای مردم در شأن نظام و مردم استان ایلام برگزار خواهیم کرد.

نظر شما