شناسهٔ خبر: 47292455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی زواره با خانواده شهید مدافع وطن

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره با خانواده شهید مدافع وطن در اصفهان دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زواره، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره با خانواده شهید امید اکبری شهید مدافع وطن‎ که در منزل پدری او در اصفهان صورت گرفت، دیدار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره در این دیدار با تأکید بر زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: این عزیزان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

مصطفی صادقی بیان کرد: مرکز زواره همواره در راه تحقق شعار تولید در کنار علم‌آموزی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و با هدف لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» و زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به راه‌اندازی کارگاه گلاب‌گیری به نام شهید مدافع وطن امید اکبری در دانشگاه اقدام کرده است.

در ادامه خانواده شهید از نامگذاری بوستان گل محمدی به نام این شهید بزرگوار و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره تشکر و عنوان کردند که این اقدام می‌تواند نمونه موفق یک کار جهادی و تولیدی باشد و امید آن داریم که همگان به‌ویژه مسئولان در امر تولید، حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان داشته باشند.

انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/

نظر شما