شناسهٔ خبر: 47292441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

کارشناس سیاسی:

همه دلسوزان نظام از هر فرصتی برای روشنگری مردم استفاده کنند/ وحشت دنیای غرب از روی کار آمدن دولت انقلابی

فخر الاسلام، گفت: به لطف خدا مردم علاقه به روی کار آمدن دولت انقلابی دارند و همین امر باعث وحشت دنیای غرب شده است و آنها تلاش می‌کنند به‌هیچ‌عنوان نگذارند این امر تحقق پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فخر الاسلام، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، گفت: با بررسی و رصدی که از فضای انتخاباتی جامعه آماری کل کشور به دست آمده است به لطف خدا مردم علاقه به روی کار آمدن دولت انقلابی دارند و همین امر باعث وحشت دنیای غرب شده است و آنها تلاش می‌کنند به‌هیچ‌عنوان نگذارند این امر تحقق پیدا کند.

وی تأکید کرد: همه دلسوزان نظام، همه و همه در این شرایطی که دولت طوری پیش می‌برد که امکان تجمع و روشنگری نباشد از هر فرصتی باید برای روشنگری مردم استفاده کنیم.

فخر الاسلام، افزود: باید مردم را نسبت به توطئه‌ها و جنگ روانی ها و نقشه‌هایی که برای دو قطبی سازی طراحی کرده اند آشنا کنیم و نسبت به این مسائل روشن کنیم ان‌شاءالله مردم در انتخابات از روی بصیرت رأی خواهند داد و دولت انقلابی روی کار خواهد آمد و دست غرب‌گراها و نااهلان انقلاب کوتاه خواهد شد.

این کارشناس سیاسی گفت: لیبرال‌ها و غرب‌گرایان برای از دست ندادن  دولت، برای سه‌ماهه آخر، وعده صدروزه می‌دهند و هدف آن‌ها از این وعده‌ها، تکرار دولت غرب‌گراها و لیبرال‌ها در ایران است.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، باید تمام تحریم‌ها برطرف شود و راستی آزمایی صورت گیرد تا ایران به تعهدات خود برگردد متأسفانه در مذاکرات فعلی وین این دولت کدخداپرست تقریبا آمادگی پذیرش شرایط جدید را از خود نشان داده است.

فخر الاسلام افزود: با توجه به وعده خام و خیالی که آمریکا به صورت غیر مستقیم برای تیم مذاکره کننده ایران داده است، هم اکنون تبلیغات داخلی و ایجاد جنگ روانی برای تسخیر فردای جامعه با پایین آوردن قیمت‌ها، خصوصاً قیمت دلار و کالاهای اساسی، در روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سیاسی گفت: به‌طورکلی غرب به دنبال این است که دولتی روی کار بیاید که هماهنگ با آن‌ها باشد و برای آنها در سطح منطقه و بین‌الملل و موضع‌گیری‌ها مشکلاتی را ایجاد نکند و هماهنگ با آنها کار را پیش ببرد.

فخر الاسلام تصریح کرد:هم دنیای غرب و هم مسئولین غرب‌گرا به دنبال یک گشایشی هرچند موقت برای انجام تبلیغات و ایجاد جنگ روانی و فریب دادن مردم هستند تا انتخابات را به سمت و سویی ببرند که آن‌ها می‌خواهند.

انتهای پیام/

نظر شما