شناسهٔ خبر: 47292385 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

نام 10 بازیکن در فهرست فروش تابستانی رئال (عکس)

رئال مادرید قصد بازسازی خود در تابستان پیش رو را دارد و برای خرید بازیکنان مدنظرش باید چند بازیکن را به فروش برساند.

صاحب‌خبر -

 تنها شش روز دیگر به پایان فصل 21-2020 باقیمانده و رئال مادرید همچنان شانس قهرمانی لالیگا را دارد. پیروزی 0-1 دیشب برابر بیلبائو به کهکشانی ها این اجازه را داد که تا هفته پایانی نیز امیدوار باقی بمانند. رئال دو امتیاز کمتر از اتلتیکو دارد.

فصل که تمام شود، کار باشگاه رسما شروع خواهد شد. در حال حاضر آینده زین الدین زیدان مبهم است و او احتمالا استعفا خواهد کرد. به این ترتیب ابتدا باید برای او یک جانشین مناسب تعیین شود و البته به موازات آن، مسئولان رئال به دنبال تقویت تیم با خرید مهره های کارآمد خواهند بود.

برای این مهم، قطعا رئال باید تعدادی از بازیکنانش را در فهرست فروش بگذارد و به صورت قطعی یا قرضی به تیم هایی دیگر انتقال دهد. شرایط اقتصادی بد باشگاه در پاندمی کرونا حتی باعث شده تا تعدادی از بازیکنان خوب و باکیفیت نیز در فهرست فروش قرار بگیرند.

طبق ادعای آاس 10 بازیکن رئال در لیست سیاه باشگاه قرار دارند:

ادن هازارد: ستاره 30 ساله بلژیکی گران ترین بازیکن تاریخ رئال است ولی عملکرد او در دو فصل اخیر، تحت تاثیر مصدومیت ها، ناامیدکننده بوده است. رئال برای او 100 + 30 میلیون یورو هزینه کرده ولی ارزش فعلی این بازیکن در وبسایت ترانسفرمارکت به 33 میلیون یورو افت کرده است. اگر پیشنهادی خوب برای این ستاره همیشه مصدوم برسد، واگذار خواهد شد.

رافائل واران: مدافع فرانسوی تنها یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و تمایلی هم برای تمدید ندارد. برای جلوگیری از خروج او به عنوان بازیکن آزاد، باشگاه مخالفتی با فروشش ندارد. ارزش واران 55 میلیون یورو تخمین زده شده ولی رئال 70 میلیون یورو برای او می خواهد. یونایتد و پی اس جی جدی ترین باشگاه های خواهان واران هستند.

گرت بیل: ستاره ولزی هم تا 2022 با رئال قرارداد دارد و فصل جاری را قرضی برای تاتنهام بازی کرده است. او در پایان فصل اگر تاتنهام مایل به قطعی کردن قرارداد او نباشد، باید به رئال برگردد ولی تمایلی برای حفظ او وجود ندارد. ارزش گرت بیل 10.7 میلیون یورو است.

مارکو آسنسیو: وینگر جوان و 25 سال اهل مایورکا موردی ویژه برای رئال است. روی او برای آینده حساب باز شده ولی سران باشگاه معتقدند در شرایط بد اقتصادی فعلی، می توان با فروش آسنسیو که تیم های زیادی را خواهان خود می بیند، به سود مالی خوبی دست یافت. او با 4.5 میلیون یورو خریداری شده و می تواند با 60 میلیون یورو به فروش برسد. ارزش آسنسیو که یوونتوس جدی ترین باشگاه خواهانش است، 41.9 میلیون یورو تخمین زده می شود.

لوکا یوویچ: مهاجم صرب دو سال پیش با 60 میلیون یورو از فرانکفورت جذب رئال شد ولی در برنامه های زیدان جای نگرفت. پس از یک سال و نیم بد، او به باشگاه قبلی خود به صورت قرضی برگشت ولی در قراردادش بند دائمی شدن قرارداد وجود ندارد. یوویچ هم در فهرست فروش است و ارزش او 25.9 میلیون یورو تخمین زده می شود.

ایسکو: ستاره 29 ساله اهل مالاگا سال 2013 با 35 میلیون یورو به رئال پیوست و پس از هشت سال در مسیر جدایی قرار دارد. قرارداد او تا 2022 معتبر است و گفته می شود مقصد بعدی اش سویا خواهد بود. ارزش ایسکو 11.6 میلیون یورو است.

مارسلو: مدافع چپ 32 ساله رئال از سال 2007 در عضویت این باشگاه قرار دارد و با رئال به همه جام ها رسیده است. او برای سال ها مهره ثابت رئال بود ولی در شرایطی که یک سال دیگر از قراردادش باقیمانده، به شکلی آشکار افت کرده و اکنون در فهرست فروش قرار دارد. ارزش مارسلو: 5.4 میلیون یورو

دنی سبایوس: هافبک 24 ساله اندلوسی 4 سال پیش از رئال بتیس به خدمت گرفته شد ولی هرگز نتوانست در ایده های زیدان جای بگیرد. سبایوس دو فصل اخیر را قرضی برای آرسنال توپ زده ولی او هم در فهرست فروش قرار دارد. ارزش سبایوس: 29.9 میلیون یورو

ماریانو دیاز: دیاز 27 ساله زمانی برای تیم دوم رئال بازی می کرد ولی فصل 17-2016 به تیم اول منتقل شد. یک سال بعد با بند بازگشت به لیون پیوست و آنقدر خوش درخشید که تابستان 2018 به رئال برگشت. دیاز هرگز نتوانسته درخشش قبل را تکرار کند و در فهرست فروش قرار دارد. ارزش ماریانو دیاز: 6.4 میلیون یورو.

بورخا مایورال: مهاجم محصول آکادمی رئال مادرید پس از یک دوره حضور قرضی ناموفق در ولفسبورگ و سپس لوانته به رئال برگشت ولی در آخرین روزهای انتقالات تابستانی، علی رغم مخالفت زیدان با تصمیم باشگاه به صورت قرضی به آ اس رم پیوست. او در این تیم خوش درخشیده و البته در قراردادش بند دائمی شدن قرارداد به ارزش 20 میلیون یورو دیده می شود. مایورال تنها بازیکنی است که آینده اش در اختیار رئال نیست ولی اگر رم این بند را فعال نکند، باید به رئال برگردد و البته در فهرست فروش قرار خواهد گرفت. ارزش مایورال: 26.8 میلیون یورو.

برچسب‌ها:

نظر شما