شناسهٔ خبر: 47284651 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آخرین اخبار از اردوی بارسا| ژاوی تنها گزینه موجود و قطعی شدن آمدن ستاره هلند

مطبوعات اسپانیا در خصوص آخرین اخبار از شرایط بارسلونا صحبت کردند و مدعی شدند که ژاوی تنها گزینه موجود برای جانشینی رونالد کومان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات بارسایی در چاپ امروز خود به بررسی اوضاع آشفته تیمِ کومان پرداختند و از ایده‌های لاپورتا برای بهبود شرایط این باشگاه پرده برداشتند.

رسانه‌های بارسایی یک صدا می‌گویند که لاپورتا به کومان اعتماد نداشته و می‌خواهد او را در هفته آینده از این باشگاه اخراج کند. رونالد کومان که تیم آشفته بارسلونا را در دست گرفت، نتوانست با مادریدی‌ها در لالیگا رقابت کند و تنها به کسب یک جام در حذفی بسنده کرد. 

اما نکته مهم این بوده که گزینه‌ای بارسلونا برای جانشینی کومان ندارد و لاپورتا در این استیصال باقی مانده است. از طرفی صحبت از ژاوی است ولی لاپورتا معتقد بوده که مربیگری بارسلونا برای او هنوز زود است و ژاوی باید فعالیت بیشتری در این زمینه انجام دهد. از طرفی اما لاپورتا می‌داند که بارسلونا با کومان به جایی نمی‌رسد و می‌خواهد با تغییر مربی یک تغییر نگرشی در تیم به وجود آورد. 

طبق گزارش اسپورت، ژاوی تنها گزینه موجود بارسلوناست. این روزنامه در تیتر امروز خود نوشت که «ژاوی در بارسلوناست» و به نوعی اشاره کرد که این ستاره سابق می خواهد با لاپورتا در خصوص مربیگری در بارسلونا صحبت کند. اما خود ژاوی به گزارش برخی رسانه‌ها اسپانیایی اعلام کرده که برای تعطیلات به کشورش بازگشته است. 

موندو دپورتیوو در چاپ امروز خود از آینده 4 ستاره بارسلونا صحبت کرد و تیتر «غیرقابل تغییر» را به روی جلد برد که خطی روی صفت منفی زده شده بود. موندو نوشت که بازیکنان غیرقابل تغییر حالا تغییر پذیر شده اند و باشگاه می‌خواهد در خصوص با آنها مذاکره کند. 

ستاره‌هایی مثل جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس، سرخیو روبرتو و آنتوان گریژمان دیگر مثل سابق خوب نیستند و باشگاه می‌خواهد در خصوص آینده با آنها صحبت کند. باشگاه در نظر دارد با توجه به شرایط اقتصادی موجود و عملکرد منفی آنها، با این بازیکنان به توافق برسد که از دستمزدشان کاسته شود. 

موندو همچنین نوشت که دپای قطعاً بارسایی خواهد شد و در روزهای آتی ممفیس از لیون به این تیم خواهد آمد. ستاره هلندی شب گذشته در فضای مجازی نیز از طرفداران لیون خداحافظی کرد. او به نظر با قراردادی رایگان به بارسلونا خواهد آمد. نکته جالب این است که ممفیس یکی از خریدهای رونالد کومان است و به گفته رسانه ها باشگاه خیلی در این خرید قطعیت نداشت. آیا آمدن ممفیس به این معنا خواهد بود که کومان در بارسلونا می ماند؟

از سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا به عنوان دیگر خریدهای بارسلونا نام می‌برند. طبق گزارش‌ها هفته آینده پس از اتمام لیگ برتر انگلیس، انتقال 2 ستاره گواردیولا به بارسلونا رسمی خواهد شد. هر 2 انتقال رایگان خواهند بود.

در آخرین خبر هم نیز باید اشاره کرد که تراشتگن امروز زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد و به همین دلیل نتو در بازی هفته آینده مقابل ایبار در دروازه بارسلونا خواهد ایستاد. او آخرین بازی خود را برای بارسلونا انجام می‌دهد و پس از آنها با اتمام قراردادش از بارسلونا خواهد رفت. به نظر می رسد بارسلونا در زمینه درواز‌ه‌بان خریدی انجام ندهد و با دروازه‌بان سوم خود یعنی ایناکی پنا فصل بعدی را ادامه دهد. برخی گزارش داده بودند که شاید بوفون به بارسلونا بیاید که رسانه‌های بارسلونا آن را تکذیب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما