شناسهٔ خبر: 47275701 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

جهانگیری حکم انتخاباتی زد / شریعتمداری رئیس ستاد انتخابات را تعیین کرد

حسن سینکی از مدیران جریان اصلاح‌طلب که در کارنامه اجرایی خود معاونت وزارت بازرگانی و استانداری استان بوشهر را دارد به عنوان رییس ستاد انتخاباتی محمد شریعتمداری انتخاب شده است.

صاحب‌خبر -

اسحاق جهانگیری نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۷ عضو «شورای راهبری» ستاد انتخاباتی‌اش را انتخاب کرد. فاطمه پهلوانی، محمدرضا جلایی‌پور، حسین مرعشی، شهیندخت مولاوردی، محمد نعیمی‌پورر، سیدرضا نوروززاده و رضا ویسه از سوی اسحاق جهانگیری داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری به عنوان ۷ عضو «شورای راهبری» ستاد انتخاباتی‌ انتخاب شدند.

سیدرضا نوروززاده در گفت‌وگو با فارس، درباره این احکام انتخاباتی از سوی جهانگیری گفت: آقای جهانگیری هنوز بساط انتخابات را راه‌اندازی نکرده است اما معتقدم که باید نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات را همراهی و یاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما تابع نظر نهایی نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان خواهیم بود.

نوروززاده نه راه‌اندازی این شورای راهبری را تائید و نه رد کرد و در عین حال گفت هنوز حکمی بدست من نرسیده است.

سینکی رییس ستاد انتخاباتی شریعتمداری شد

همچنین حسن سینکی از مدیران جریان اصلاح‌طلب که در کارنامه اجرایی خود معاونت وزارت بازرگانی و استانداری استان بوشهر را دارد به عنوان رییس ستاد انتخاباتی محمد شریعتمداری انتخاب شده است.

به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ابلاغیه‌ای حسن سینکی از مدیران جریان اصلاح‌طلب را به عنوان رییس ستاد انتخابات خود معرفی کرد.

 سینکی معاونت وزارت بازرگانی و استانداری استان بوشهر و در دولت خاتمی و قائم مقامی وزرات جهاد کشاورزی و معاونت وزارت صمت در دولت دوازدهم در کارنامه خود دارد.

27219

نظر شما