شناسهٔ خبر: 47264174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار قم ؛

قم باید به قطب گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود

سرمست گفت: بیمارستان سازی و جذب متخصّصین تراز اول پزشکی در راستای تحقق هدف گردشگری سلامت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست استاندار قم در نشست پیگیری طرح توسعه بیمارستان الزهراء (س) با اشاره به تهدید کرونا طی ۱۵ ماه گذشته گفت: خوشبختانه طی این مدت و با بهره برداری از چند مرکز درمانی مشکل کمبود تخت بیمارستانی و تجهیزات درمانی در استان وجود نداشت.

سرمست افزود: استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان برای توسعه مراکز درمانی و همچنین هماهنگی همه دستگاه‌های دولتی در این مسیر یک ضرورت است، ضمن آن که باید از کمک‌های خیرین سلامت نیز استفاده شود.

استاندار قم سپس سرانه استان را موضوع توسعه مراکز درمانی مورد توجه قرار داد و یادآورشد: مناطق محروم قم از جمله نیروگاه و پردیسان در این موضوع در اولویت هستند.

سرمست همچنین گردشگری سلامت را از محور‌های توسعه استان عنوان کرد و با بیان این که قم باید به قطب گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود یادآور شد: بیمارستان سازی و جذب متخصّصین تراز اول پزشکی در راستای تحقق این هدف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار قم در پایان به موضوع راه اندازی بیمارستان مادر پردیسان اشاره و بیان کرد: این بیمارستان باید هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد و در دسترس مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

نظر شما