شناسهٔ خبر: 47257577 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سرمربیان پیکان و سایپا چه گفتند؟

تارتار: از رئال‌مادرید و بارسلونا الگو می‌گیریم!/ کمالوند: رئیس فدراسیون فوتبال مرا برای همیشه محروم کند!

سرمربیان تیم‌های پیکان و سایپا پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تارتار پس از برتری دو بر یک پیکان مقابل سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم در دیداری سخت و نفسگیر توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. از تمام بازیکنانم تشکر کرده و این برد را به مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو که قبل بازی پیگیر بودند، تقدیم می‌کنم. از لحاظ روحی خیلی به ما کمک کردند. همچنین بردمان را به کارگران زحمتکش ایرانخودرو تقدیم می‌کنم.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق ابتدایی مسلط بودیم. در 15 دقیقه پایانی نیمه اول بازی را از دست دادیم و به دلیل عملکرد خوب‌ دروازه‌بان مان روی یک صحنه گلی دریافت نکردیم. در نیمه دوم هم خیلی خوب بازی را آغاز کرده و به گل رسیدیم. چندین موقعیت دیگر هم داشتیم که متاسفانه با کم دقتی و عدم تمرکز یکی از مهاجمان مان آنها را از دست داد. در نهایت صاحب یک ضربه پنالتی شدیم و با گل کردن آن توانستیم به برتری برسیم.
سرمربی پیکان ادامه داد: باید از گروه داوری تشکر ویژه کنم. خورشیدی قضاوت بی نقصی را انجام داد و خیلی سلامت کارش را تا پایان بازی پیش برد. همچنین  احمد محمدی، داور چهارم هم به اجرای عدالت کمک کرد. یک روز در اصفهان پنالتی به حق ما را بازگرداندند اما از داوری که به اجرای عدالت کمک کرد تشکر کردیم.
تارتار تصریح کرد: یک روز در مشهد پنالتی به حق ما را بازگرداندند و از پیکان سلب کردند.  اعتراض آنچنانی نکرده و این کارها را کنار زمین انجام ندادیم. ضمن احترام به کادرفنی سایپا وقتی عدالت اجرا می شود باید همه تمکین کرده و به آن احترام بگذاریم. خدا را شکر می کنم گروه داوری در اجرای عدالت سهیم بود و بی نقص عمل کرد. از آنها تشکر می کنم.
وی افزود: امیدوارم این روند را در هفته‌های آینده ادامه داده و پیکان را به جایگاهی خوب در پایان فصل برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره پخته‌تر و بهتر شدن دفاع تیمی شاگردانش عنوان کرد: در این سال‌هایی که فعالیت کرده‌ام تیم های من سخت گل می‌خورند. خودم در زمان بازی کردن هافبک دفاعی بودم و اصول دفاعی برای من مهم است و روی آن تاکید دارم. می دانم همه بازیکنان دوست دارند گل بزنند و در حمله خوب شرکت می‌کنند اما روی دفاع کردن معمولا تنبلی می‌کنند. 
تارتار ادامه داد: روی نظم دفاعی خیلی تاکید داریم. در نیم فصل اول روی اشتباهات خط دفاع خیلی گل خوردیم. هرچه زمان گذشت با تغییر سسیتم و استفاده از سیستم‌های متنوع وضعیت بهتر شد. حتی در همین بازی از دو سیستم متفاوت در نیمه اول و دوم استفاده کردیم. در این حالت تیم های دیگر خوب نمی توانند پیکان را آنالیز کنند.
وی افزود: در فوتبال روز دنیا تیم‌هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا با سیستم‌های مختلفی در هر مسابقه بازی می‌کنند. ما هم باید از فوتبال روز دنیا الگو بگیریم. برهمین اساس وقت می‌گذاریم و به همراه کادرفنی مان هر شب بازی‌های روز دنیا را تماشا کرده، تاکتیک درمی‌ آوریم و سیستم پیدا می‌کنیم. باید از صدا و سیما هم به دلیل پخش این مسابقات تشکر کنیم. سعی کردیم فقط تلاش کرده و زحمت بکشیم. خدا را شکر تاکنون هم ثمره اش را دیده‌ایم.
 
کمالوند: مرا مادام العمر محروم کنید!
 
فراز کمالوند بعد از شکست خانگی 2 بر یک مقابل پیکان اظهار داشت: در مورد چه چیزی باید صحبت کنم. در مورد خطای بازیکنان پیکان که تبدیل به پنالتی برای این تیم شد؟!  الان بردم نشان دادم.دیروز رفتم پیش حاج آقا علیپور کمیته صیانت به حراست فدراسیون فوتبال هم گفتم. در این فوتبال نتایج داخل زمین تعیین نمی‌شود. داور چهارم از پنجاه متری اعلام پنالتی کرده و الان هم مشخص است که پنالتی نیست چه کسی باید جواب بدهد؟!  من را هم سر این صحنه اخراج نکرده است و در 21 هفته گذشته یک پنالتی برای سایپا اعلام نشده است. مگر می‌شود چنین چیزی؟! کدام تیم در لیگ 21 هفته پنالتی نزده است.
وی در مورد اینکه با این صحبت‌ها دوباره محروم می‌شوید، گفت: اصلا محروم کنند آقای عزیزی خادم تا آخر عمرم محرومم کنید این چه فوتبالی است به این فوتبال برسید. بازیکن پیکان بازیکن ما را کشیده پنالتی اعلام کرده‌اند. به ناظر داوری نشان دادم می‌خواهند بگویند اشتباه است.  هفته قبل هم همین طور فوتبال این 4 هفته را بررسی کنید ببینید که چه اتفاقاتی رخ داده است. کارگروه در دو هفته پایانی می‌خواهند تشکیل بدهند در 2 هفته پایانی همه چیز مشخص است.
کمالوند در مورد اینکه نتایج غیرفوتبالی است، تصریح کرد:  یک سوال دارم. غیر فوتبالی چیست؟ از فاصله 50 متری داور چهارم پنالتی گرفته است. داور فاصله‌اش با صحنه 5 متر است داور چهارم 50 متر است.  چرا 21 هفته است سایپا پنالتی نزده است مگر چنین چیزی داریم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ دمی‌دهد؟! بگویید تیم سایپا را می‌خواهید بیندازید خیال همه را راحت کنید.
وی در مورد اینکه سراجی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است، گفت: همین دیگر بدبختی ما همین است اول که به این تیم آمدم جو مسموم راه انداختند اول گفتند کمالوند 10-5 میلیارد گرفته است. قراردادم نصف قرارداد استقلال نبوده بعد 4 رسانه معاند هم گفتند که مدیرعامل عضو هیات رئیسه فدراسیون است. یکی به داد تیم ما برسد.  کدام هیات رئیسه همه چیز به ضرر ماست حراست فدراسیون، کمیته صیانت افشاریان و عزیزی خادم به داد ما برسد. ببیند کدام تیم ضرر می‌کنند کدام تیم نفع برده. اینکه نمی‌شود؛ بگویید می‌خواهیم سایپا را بیندازید خیال همه را راحت کنیم از فاصله 50 متری داور چهارم پنالتی گرفته است.اگر پنالتی بود دلم نمی‌سوخت.
کمالوند در مورد اینکه منظورش تیم نساجی است عنوان کرد: کاری به هیچ تیمی  ندارم اسم هیچ تیمی را نمی‌برم همه تیم‌ها محترم هستند، فقط سوالم این است در 21 هفته گذشته 9 پنالتی برای سایپا رخ داده ولی هیچ کدام را نگرفته‌اند چرا مگر ما از کشور دیگری آمده‌ایم. داور چهارم 50 متر فاصله دارد.  بروید فیلم را ببینید آیا پنالتی است؟ اگر می‌خواهید تیم را بیندازید بگویید.
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما