شناسهٔ خبر: 47236129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خودروهای متخلف زیر ذره‌بین پلیس

رئیس پلیس راهوار سیستان و بلوچستان از رصد خوروهای متخلف با حرکات نمایشی در معابر عمومی شهری از طریق دروبینهای ثابت وسیارکنترل تخلف خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علی نام درست در این خصوص اظهار داشت: حرکات نمایشی و مخاطره آمیز ازمصادیق بارز هنجارشکنی و بی نظمی اجتماعی است و پلیس با این گونه تخلفات  به صورت قانونی برخورد خواهد کرد.

وی افزود: باتوجه به نارضایتی های شهروندان ازانجام حرکات نمایشی خودروها،در سطح معابرشهری پلیس راهور با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات خود و با بکارگیری دروبینهای ثابت وسیارکنترل تخلف و همچنین گشت های کنترل محسوس و نامحسوس پلیس در تمام 24 ساعت نسبت به شناسایی و مستند سازی و توقیف خودروهای دارای تخلفات حرکات نمایشی و پلاک بسته و مخدوش اقدام وضمن اعمال قانون این خودرو ها به پارکینگ  انتقال می دهد.

رئیس پلیس راهوار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توقیف وانتقال این وسایل نقلیه به پارکینگ طبق قانون و به منظور جلوگیری از انجام حرکات نمایشی بیشتر که علاوه بر به خطر انداختن جان افراد باعث ایجاد رعب و وحشت عموم  می شود صورت می گیرد.

سرهنگ نام درست خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد دادعده کمی ازرانندگان قانون گریز با تخلفات و هنجارشکنی های خود امنیت  و آرامش را ازشهروندان سلب کنند.

وی ضمن تشکر از همکاری شهروندان با پلیس از آنها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از تخلفات فوق ضمن مستند نمودن آن  با تلفن همراه موضوع را از طریق تلفن 110 اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/3139

نظر شما