شناسهٔ خبر: 47235072 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۲۵ اردیبهشت؛

رامبد جوان تمام قد عذرخواهی می کند/ ژست طنز مرجانه گلچین در سریال جدید «بوتیمار»/ وقتی نیما شعبان نژاد کودک خود را در آغوش می‌گیرد

در این مطلب پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

رامبد جوان، مجری شناخته شده برنامه خندوانه به دنبال بالا گرفتن واکنش‌ها و اعتراضات به بخشی از برنامه چهارشنبه شب «خندوانه»  و جمله‌ای که فیروز کریمی گفته و او  به آن خندیده بود، پستی را منتشر و از تمام نوبسندگان عذرخواهی کرد.

"سلام به اهالی قلم.
در برنامه‌ی خندوانه چهارشنبه شب در کنار دو مهمان محترم، لحظه‌ای پیش آمد که برای من غیر قابل کنترل شد و متاسفانه واکنش من تنها خندیدن بود.
واقعا از پخش این لحظه هم بسیار متاسفم و این هم به خاطر بی‌دقتی و بی‌ملاحظگی من و تیم خندوانه و تیم پخش شبکه‌ی نسیم است.
اینجانب از همه‌ی اهالی قلم در کل تاریخ بزرگ این کشور با آثار جاودانشان تمام قد عذر می‌خواهم و یقین می‌دهم هیچوقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد.
من همیشه با افتخار مخاطب و خواننده‌ی آثار لذت‌بخش و بی‌مثال ادبیات کشورمان بوده‌ام و هستم و خواهم بود و هیچگاه از ترویج کتابخوانی در هر موقعیتی که داشته‌ام و خواهم داشت دریغ نکرده و نخواهم کرد.

و در اولین ضبط برنامه‌ی خندوانه در برابر این قشر بزرگ و اندیشمند و دردکشیده عذرخواهی خواهم کرد.

ارادتمندتان رامبد جوان.
"

/

 

بهنام شرفی، بازیگر تئاتر و تلویزیون که در سریال «بچه مهندس4» هم ایفای نقش کرده بود با اشتراک گذاشتن تصویر جدیدی از خودش نوشت:

"استعداد، شانسى است
مهمترين چيز در زندگى، جسارت است!

وودی آلن
"

/

 

بابک جهانبخش، خواننده موسیقی سبک پاپ به تازگی تصویری از پسرش را در فضای مجازی منتشر کرد و از دلتنگی برای روزگار کودکی خود نوشت:

"ببخشید سکه دارید !؟
می خوام به گذشته زنگ بزنم
به آن روزها ، به دل های بزرگ
به محل کار پدرم !
به جوانی مادرم !
به کوچه های کودکی
می دانم که آن خاطره ها کوچ کرده اند
افسوس ...
هیچ سکه ای در هیچ گوشی تلفنی
دیگر ما را به آن روزها وصل نخواهد کرد
"

/

 

نیما شعبان نژاد، بازیگر سینما و تلویزوین که با حضور در برنامه «خندوانه» شناخته شد، تصویر جالبی از خود را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

"شما هم کودک بیرون خودرا در آغوش میگیرید یا فقط کودک درون !؟
البته در این عکس بزرگ کوچکمو در آغوش گرفتم
"

/

 

بهرام رادان، بازیگر سینمای ایران در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصاویری از خود را منتشر کرد.

/

 

مرجانه گلچین، بازیگر سریال طنز «بوتیمار» که از شب گذشته از شبکه سه سیما پخش می‌شود، استوری زیر را منتشر و از مردم نظرخواهی کرد.

/

 

ژیلا امیرشاهی، مجری برنامه «به خانه بر میگردیم» به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، استوری زیر را در صفحه‌اش منتشر کرد.

/

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما