شناسهٔ خبر: 47231658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس بسیج سازندگی: ۱۵ هزار طرح زودبازده در مناطق کمتربرخوردار کشور اجرا شد

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای رفع محرومیت استفاده می‌کنیم گفت: سال گذشته ۱۵ هزار طرح زودبازده در مناطق کمتربرخوردار کشور اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار محمد زهرایی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های تولیدی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه نینوای استان گلستان اظهار داشت: رفع محرومیت اساس کار در بسیج سازندگی است و در این زمینه همه ظرفیت‌ها را به کار گرفته‌ایم.

وی گفت: در شهرها و روستاهای کشور گروه‌های جهادی مشغول انجام اقدامات محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح جامع محرومیت‌زدایی مردم پایه بسیج سازندگی، هم‌افزایی و همگرایی بین نهاد‌ها و مشارکت حداکثری مردم و گروه‌های جهادی در اجرای این طرح‌ها است.

وی بیان داشت: سال گذشته در قالب طرح جامع محرومیت‌زدایی مردم پایه بسیج سازندگی، 15 هزار طرح کوچک زودبازده عام‌المنفعه و کاملاً انتفاعی در مناطق کمتر برخوردار کشور اجرا شد.

زهرایی با اشاره به انعقاد 297 موافقت‌نامه در شورای برنامه‌ریزی گفت: امسال نیز معادل سال گذشته طرح‌هایی با اولویت آب روستایی، مسکن محرومان و جاده بین مزارع را در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در استان گلستان هم 200 پروژه محرومیت‌زدایی عام‌المنفعه که حدود 3 ماه قبل کلنگ‌زنی شده بود، به بهره‌برداری رسید که نشان از توان بالای نیروهای جهادگر و بسیجی دارد.

انتهای پیام/581/ح

نظر شما