شناسهٔ خبر: 47231223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فروش فرش های دست بافت مددجویان آذربایجان غربی در پایتخت

در ۲ ماهه گذشته بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع فرش بافته شده توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی جهت فروش به تهران ارسال شده است.

صاحب‌خبر -

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در ۲ ماهه نخست سال جاری، بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع فرش بافته شده توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی به منظور فروش به تهران ارسال شده است.

او ادامه داد: این میزان فرش بافته شده، برابر با ۷۸ تخته فرش بوده که ارزش تقریبی فروش این تعداد فرش، بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: میزان فرش‌های فروخته شده مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی در مرکز در مقایسه با ۲ ماهه سال گذشته، ۳۰ درصد رشد داشته است.

سهندی عنوان کرد: این میزان فرش فروخته شده در مرکز، ۴۰ درصد از فرش‌های بافته شده مددجویان آذربایجان‌غربی بوده و ۶۰ درصد نیز به صورت محلی به فروش می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی  بیان کرد: فرش‌های ارسال شده به مرکز، توسط مددجویان تحت حمایت ارومیه، پلدشت، خوی، سلماس، چالدران و شوط بافته شده است.

انتهای پیام/گ

نظر شما