شناسهٔ خبر: 47226662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم هندبال پاسای ناجای قم در لیگ برتر حضور می‌یابد

قم – ایرنا – مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم، با بیان اینکه این تیم امسال نیز در لیگ برتر حضور می‌یابد گفت: موفقیت این تیم، مستلزم حمایت‌های مالی مسئولان استان است.

صاحب‌خبر -

محسن ولیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مشکلات مالی متعدد این تیم در فصل گذشته لیگ برتر افزود: درفصل قبل با وجود همه مشکلات مالی، این تیم با تکیه بر غیرت و تلاش جوانان خود توانست نتایج قابل قبولی بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های فنی و کیفی این تیم، اگر از این تیم حمایت شود به طور قطع این جوانان حرف‌های زیادی را برای گفتن خواهند داشت.

مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم، اظهار داشت: با درخشش هندبالیستهای جوان این تیم در فصل گذشته لیگ برتر، سه نفر از اعضای این تیم از جمله نیما باقری و مجتبی طالبی به عضویت تیم ملی نوجوانان و رضا کاظمی به عضویت تیم ملی امید دعوت شدند.

وی با اشاره به شرایط اعلام شده فدراسیون هندبال برای شرکت تیم‌ها در فصل جدید لیگ برتر، گفت: در صورت مساعد بودن شرایط و گرفتن مجوز از ستاد کرونا مسابقات به صورت رفت و برگشت و در غیر این صورت بصورت متمرکز برگزار خواهد شد.

ولیان ادامه داد: بر اساس این اطلاعیه، مسابقات با شرکت ۱۲ تیم برگزار می شود و هر تیم می‌تواند از ۲۶ بازیکن استفاده نماید که این بازکنان شامل ۱۴ بازیکن بزرگسال یا آزاد، ۶ بازیکن امید و۶ بازیکن جوان و نوجوان است.

مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم، اظهار داشت: چنانچه بازیکنان تیمی مبتلا به بیماری کرونا باشند و تعداد بازیکنان سالم آن تیم از ۹ نفر کمتر باشد برای آن مسابقه باخت ۱۰ بر صفر منظور می‌گردد و در صورت تکرار تیم از جدول مسابقات حذف خواهد شد.

تیم های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، فرازبام خائیز دهدشت، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، کیمیا کاشت کردستان، نفت و گاز گچساران، رعد پدافند ملارد، فولاد مبارکه سپاهان نوین و زغال سنگ طبس در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ هندبال حضور خواهند داشت.

این مسابقات از نیمه دوم شهریورماه سال جاری آغاز و تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

نظر شما